بورس۲۴
1400/05/06
17:15
تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر بومی‌سازی با مشارکت همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری منعقد شد

آیین امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه «حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان» بین همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی و به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد. طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد همراه اول و صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت بانک تجارت به حمایت مالی، معنوی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام کنند.

بورس۲۴ : تفاهم‌نامه سه جانبه حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت هزار میلیارد تومانی همراه اول منعقد شد.


آیین امضاء تفاهم‌نامه سه‌جانبه «حمایت از توسعه، تجاری‌سازی فناوری‌ها و تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان» بین همراه اول، بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی و به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد.


طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد همراه اول و صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت بانک تجارت به حمایت مالی، معنوی و فنی از شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام کنند.


این حمایت‌ها با تاکید بر شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای خرید کالای آماده و ساخت کالاهای مورد نیاز پروژه‌های تحقیق و توسعه مجموعه همراه اول انجام خواهد شد.


محل اعتبارات لازم برای این حمایت‌ها از منابع داخلی بانک تجارت بر اساس سازوکار مندرج در تفاهم‌نامه همکاری فی مابین بانک و صندوق نوآوری و بر حسب توافق همراه اول با شرکت دانش‌بنیان است.


گفتنی است رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای تسهیل و انعقاد تفاهم‌نامه مذکور توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، صندوق نواوری و شکوفایی و بانک تجارت از پاییز ۱۳۹۹ آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در تابستان ۱۴۰۰ منعقد شد.


این تفاهم‌نامه می‌تواند فرصت‌های بسیاری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فرهنگ بومی‌سازی و تولید داخل در کشور ایجاد کند.


منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


انتهای خبر

0
0