آکادمی هلاکوئی
1401/03/26
10:40
پیشی گرفتن Celsius از لینک در بین ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم

اخیرا، رمزارز بومی شرکت سلسیوس، CEL، از توکن…

اخیرا، رمزارز بومی شرکت سلسیوس، CEL، از توکن بومی Chainlink، رمزارز LINK، به عنوان پرمعامله ترین توکن در میان ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم، پیشی گرفته است.


این امر پس از آن رخ می دهد که شرکت سلسیوس در روز یکشنبه اعلام کرد که برداشت ها، سپرده ها و حتی نقل و انتقالات بین حسابی به دلیل “شرایط بد بازار” به حالت تعلیق در خواهند آمد. مدت کوتاهی پس از اعلام این خبر، قیمت CEL تا ۷۰ درصد کاهش یافت و بسیاری نگران بودند که این رمزارز، لونای بعدی باشد.


بیت کوین و سایر رمزارزها نیز تحت تاثیر این اعلامیه قرار گرفتند، زیرا قیمت آن ها نیز کاهش یافت. حتی بزرگترین استیبل کوین دلاری از نظر ارزش بازار، USDT، مدت کوتاهی دوباره پیوند خود را با دلار از دست داد.


با نگاهی به حجم معاملات ۲۴ ساعته این دو توکن، LINK با حجم ۹۶۵,۸۳۴,۵۴۲ دلار معامله می شود که کاهش ۱۵.۰۴ درصدی را ثبت کرده است. در همین حال، فعالیت معاملاتی CEL با ۳۰۱.۴۷ درصد افزایش به ۱۲۱,۸۳۱,۶۷۵ دلار رسیده است.


با توجه به اطلاعات ردیاب بازار کریپتو، CoinMarketCap، افزایش فعالیت معاملاتی برای CEL باید سفارشات خرید باشد زیرا قیمت CEL بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته است. و قیمت CEL اکنون ۰.۵۰۹۳ دلار است. ارزش بازار این توکن در حال حاضر به ۱۲۲,۱۴۷,۹۸۵ دلار می رسد، رتبه ۱۵۰ در لیست بزرگ ترین رمزارزهای CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار را نیز بدست آورده است.


با این حال، بر خلاف CEL، قیمت لینک در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۷۵ درصد کاهش یافت. در حال حاضر لینک با ۶.۰۱ دلار معامله می شود و با رتبه ۲۱، ارزش کل بازار LINK مبلغ ۲,۸۰۵,۳۲۵,۳۰۷ دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0