بورس پرس
1399/06/26
00:00
بورس تهران میزبان ۵ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید دیگر شد

۵ شرکت سرمایه­ گذاری استان آذربایجان غربی، اردبیل، یزد، بوشهر و کرمانشاه به عنوان نوزده تا بیست و سومین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان آذربایجان غربی از ۲۵ شهریور با نماد "وساغربی" در پلاک ۵۶۷ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۱۵.۸ هزار میلیارد تومان به عنوان نوزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.


همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان اردبیل از ۲۵ شهریور با نماد "وساربیل" در پلاک ۵۶۸ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۶.۳ هزار میلیارد تومان به عنوان بیستمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


شرکت سرمایه­ گذاری استان یزد نیز از ۲۵ شهریور با نماد "وسیزد" به عنوان بیست و یکمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۶۹ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۵.۹ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.


در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان بوشهر هم از ۲۵ شهریور با نماد "وسبوشهر" به عنوان بیست و دومین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۷۰ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۴.۸ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.


شرکت سرمایه­ گذاری استان کرمانشاه هم از ۲۵ شهریور با نماد "وسکرشا" به عنوان بیست و سومین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۷۱ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۸.۵ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0