بورسینه
1400/02/25
16:01
🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۸۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #شبندر، #فملی، #برکت و #وپاسار به ترتیب در رتبه اول تا پ...

🔹روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۸۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #شبندر، #فملی، #برکت و #وپاسار به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش ۱۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام توکاریل (#توریل) پس از بازگشایی ۳۲درصد افت قیمت را تجربه کرد و سهام داروسازی زهراوی (#دزهراوی) با افت ۱۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۴۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۲درصد از کل سهام کاشی الوند (#کلوند) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۶.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0