کانال عرضه اولیه
1400/01/31
12:37
🌿🌺🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌺🌿 🌹🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹🌹 ❤️امروز سه شنبه 1400/01/31 برابر با 7 رمضان 1442 ☘️🌹سلام و ...

🌿🌺🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹🌺🌿


🌹🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹🌹



❤️امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ برابر با ۷ رمضان ۱۴۴۲


☘️🌹سلام و عرض ارادت خدمت همه همکاران عزیز و طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک مقبول درگاه حق؛ ما را از دعای خیرتان از یاد نبرید




🔴🔵⚫️👈 ایثارگری های حقوقی ها همچنان ادامه دارد / اگر قر است عرضه اولیه ای بیاید و باعث نشاط و شادابی مجدد بازار گردد باید در قیمت گذاری و ارزشگذاری آن تجدید نظر شود / خنده دار است سهام عرضه شده پس از چند وقت به زیر قیمت عرضه سقوط کند و این نشان دهنده ناکارامدی مسئولین ذیربط است یا در نگاه بدبینانه می تواند شائبه های زیادی را در ذهن ها ایجاد کند!!!!



🔷👈 بازار امروز با کمی امیدواری بیشتری نسبت به روزهای قبل شروع به کار کرد اما این بار نیز ایثار گری های حقوقی ها نگذاشت بازار جان بگیرد. واقعا" معلوم نیست چه برنامه ای قرار است برای بازار پیاده شود. آیا واقعا سخت است که جلوی حقوقی هایی که بازار را به هم می ریزند را گرفته و کدهای آنان را بسته گردد؟ چطور کدهای حقیقی؛ به راحتی بسته می شود؟


نمونه آن را امروز در معاملات سهم وبملت دیدید که صف چند صد میلیونی چگونه با ایثارگری های حقوقی ها عرضه شد.



🔷👈 تقریبا" اکثر بازار منفی و صف فروش است و اگر حمایت واقعی انجام نگیرد از روز شنبه با دامنه نوسان جدید؛ بر میزان زیان های سهامداران افزوده خواهد شد. باید دید واقعا پشت پرده این بازار؛ چه تفکراتی خوابیده است.



🔷👈 گویا دستورالعمل جدید رفع گره معاملاتی موقتا" از دستور خارج شده است اما تا این لحظه در خصوص تغییر یا توقف دامنه نوسان جدید -۳ تا +۶ خبری درز پیدا نکرده است.



🔷👈 عرضه اولیه ها، نشاط و پویایی را زمانی مجددا" تکرار خواهد کرد که سهام شرکت ها به درستی و در چارچوب خاص قیمت گذاری و ارزش گذاری شوند و در صورت عدم ارزشگذاری و قیمت گذاری صحیح با افراد مسئول بشدت برخورد شود و قطعا این قضیه قابل پیگیری خواهد بود. در این صورت؛ با قیمت گذاری صحیح؛ دوباره می توان شاهد رونق و نشاط در عرضه های اولیه بود.




👈



انتهای خبر

0
0