سنا
1401/02/10
14:24
«پسهند» ۳ هزار و ۷۴۸ ریال سود ساخت

شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۷۴۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ هزار و ۱۲۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنایع لاستیکی سهند با سرمایه ۳۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.


شرکت صنایع لاستیکی سهند در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۷۴۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است.


یادآوری می‌شود "پسهند" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳ هزار و ۱۲۹ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۵ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال قید کرده است.


شرکت صنایع لاستیکی سهند در گزارش تلفیقی خود در دوره یاد شده، سود هر سهم را با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۷۴۸ ریال و سود خالص را یک هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0