آکادمی هلاکوئی
1400/09/06
17:40
چالش های گذشته و حال کاردانو در صنعت رمزارزها

کاردانو (ADA) از زمان آغاز به کار خود…

کاردانو (ADA) از زمان آغاز به کار خود دارای ترکیبی از جنبه های مثبت و منفی بوده است. از زمان شروع به کار، در تلاش برای به دست آوردن یک قرارداد هوشمند برای عملکرد بهتر پلتفرم بوده است. جدای از این، طبق یک گزارش، یکی از موارد کلیدی که کاردانو با آن مواجه شده است، مقیاس پذیری است.


با این حال، این باعث می‌شود مردم همچنان شک کنند که چگونه کاردانو ادعا می‌کند یک قاتل اتریوم و همچنین یک بلاکچین نسل سوم است. این از زمانی مشاهده شد که تیم کاردانو شروع به مبارزه برای دستیابی به قراردادهای هوشمند کرد تا شبکه را از نظر مقیاس‌پذیری در میان سایر رقبا متمایز کند.


کاردانو در حال حاضر با مقابله با برخی از چالش های خود گام مهمی به جلو برداشته است. این اقدامات شامل اجرای بروزرسانی هاردفورک آلونزوBasho ، Mamba و دیگر برنامه های شبکه برای بهبود عملکرد است. ظاهرا به نظر می رسد که همه اینها به عنوان یک کاتالیزور برای حل تراژدی اساسی کاردانو عمل نمی کند.


“این چالش های فنی برای جامعه میتواند نقش مثبتی ایفا کند، اما نه به معنای FUDing، بلکه باید راه‌حلی پیدا کرد. این مشکلات از این نظر می توانند چیز خوبی باشند که برخی از اعضای جامعه با روحیه مغز غیرمتمرکز را وادار میکند تا بتوانند شروع به جستجوی راه حل (تحقیق) یا حتی اجرای آن ها (توسعه) کنند.


با این وجود، صرف نظر از همه اینها، کاردانو همچنان عملکردی مطلق در بازار از خود نشان می دهد. به صعود خود ادامه می دهد و در عین حال به رکوردهای جدید تاریخی می رسد. در زمان نوشتن، قیمت ADA با ۱.۵۶ دلار با ارزش بازار بیش از ۵۰ میلیارد دلار در Coingecko معامله می شود. این باعث می شود که آن را به عنوان ششمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار قرار دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0