بورسینه
1400/12/24
10:03
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۸میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #انرژی۱، #وحافظ و #غدشت به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انرژی۱، ۴۱میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #وسالت، #وساپا و #ورنا در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۴۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۳۰میلیارد تومان (۷۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بیمه حافظ (#وحافظ) به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۳۸میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0