ارزینکس
1401/02/16
10:48
💢 مروری بر پروژه Bastion 🔘 پروژه Bastion یک بانک سرمایه گذاری شفاف و کاملا غیر متمرکز است. از پروتکلی به نام BASTION که یک پروتکل وام‌دهی و مبادل...

💢 مروری بر پروژه Bastion



🔘 پروژه Bastion یک بانک سرمایه گذاری شفاف و کاملا غیر متمرکز است. از پروتکلی به نام BASTION که یک پروتکل وام‌دهی و مبادله پول است استفاده می‌کند که بر روی لایه AURORA سازگار با EVM NEAR ساخته شده است. ساختن بر روی AURORA به BASTION امکان می‌دهد یک موتور با نرخ بهره مستقل با کارایی سرمایه عالی و مبادله‌‌هایی با سوآپ کم و تراکنش‌های سریع و بسیار کم کارمزد و بهره گیری از مزایای بسیار خوبUXNEAR ایجاد کند.



این پروژه تا به لحظه نگارش مقاله در NEAR بزرگترین پروتکل با بیش از ۱.۵ میلیارد دلار TVL است. اینکه چرا از پروتکل BASTION استفاده می‌کند این است که تقریبا تمام پروتکل‌های وام‌دهی در AURORA فورک‌هایCOMPOUND هستند اما BASTION چیزهایی بیشتر دارد.



این پروتکل با ویژگی‌های جدیدی مثل: -مارکت ایزوله.


-نرخ بهره بسیار کم.


- افزایش کارایی توکن.


- ایجاد TVTOKEN و غیره.


این پروتکل نوآوری‌هایی ایجاد کرده است.



این پروژه در حال مشارکت با HALBOEN بصورت دراز مدت و طولانی مدت است که یک شرکت پیشرو در صنعت بلاک چین می‌باشد تا امنیت را تامین کند و کدهای پروژه توسط شرکت‌های sentns و quantasyamp تجزیه و تحلیل شده است. در این پروژه کاربر می‌تواند دارایی‌هایش را برای کسب سود عرضه کند.



- دارائی‌ها را به عنوان وثیقه قرار دهد.


- دارایی های موجود را قرض بگیرد.


- با اهرم یا لوریج خواست خود را دریافت کند.


- به صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت وام بگیرد.



پروژه رابط کاربری فوق العاده راحتی را جلوی کاربرد قرارداده بگونه‌ای که کاربر باید بر دارایی مد نظر خود کلیک کند و مبلغی که می‌خواهد را ارسال نمایید و با موفقیت ثبت نماید. پس از تایید تراکنش سپرده با موفقیت شروع به کسب سود می‌نماید. برای قرض گرفتن هم کاربران بر چیزی که می‌خواهند کلید می‌کنند و مبلغ درخواستی را انتخاب می‌نماید و تراکنش را ارسال می‌کند. پس از تایید معامله و قبولی قوانین و شرایط وام، درخواست با موفقیت ثبت می‌شود.



🔘 توکنومیک :


نماد توکن پروژه BSTNاست توکنی حکومتی که در طول استفاده از پروژه برای مواد مختلف زیادی استفاده می‌شود مثلا برای تامین نقدینگی و سود سالیانه استیک کردن و دریافت پاداشش و در یا یک حرکت خلاقانه اینکه آنهایی که توکن را برای بیش از یکماه خریداری کنند و ذخیره نمایند یک NFT دریافت خواهند کرد یک مجسمه الماس بسیار کمیاب و قابل ترید که به وفادارترین حامیان تقدیم می‌شود. تعداد کل توکن ۵ میلیارد واحد است.



نحوه تقسیم‌بندی و نحوه آزادسازی به شرح زیر است :


🔰 ۱. ماین : ۳۰ درصد.



🔰 ۲. ذخیره : ۳۰ درصد.



🔰 ۳. تیم و مشاوران : ۲۵ درصد : شش ماه بعد از آن به مدت دو سال به صورت خطی آزاد می‌شود.



🔰 ۴. سرمایه‌گذاران : ۱۵ درصد :


۹ ماه قفل و به مدت دو سال به صورت خطی آزاد می‌گردد.



🔘 تیم : متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون تیم سازنده این پروژه و سابقه کاری آنها به دست نیامد اما با توجه به شرکت‌های سرمایه‌گذاری که بر این پروژه پول هنگفتی را سرمایه‌گذاری کردند احتمال کلاهبرداری بودن پروژه کاهش می‌یابد.



🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت |




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0