ارزینکس
1400/07/25
08:38
💢 مروری بر پروژه OliveX 🔘 پروژه OliveX با هدف ادغام تمرین و بازی و پاداش پا به عرصه بلاکچین و برنامه‌های غیر متمرکز گذاشته است. نماد توکن اکوسیس...

💢 مروری بر پروژه OliveX



🔘 پروژه OliveX با هدف ادغام تمرین و بازی و پاداش پا به عرصه بلاکچین و برنامه‌های غیر متمرکز گذاشته است. نماد توکن اکوسیستم تناسب اندامDOSE است که برای خرید و پاداش و غیره مصرف می‌شود و کاربرانی که با ۳ برنامه فیتنس و گیم پلی مبتنی بر تمرین در ۲۲PUSHUPS و KARA SMART FITNESS و DUSTLAND RUNNER کار کنند به عنوان پاداشDOSE دریافت می‌نمایند. برنامه تناسب اندام به صورت مجازی و با استفاده از تکنولوژی بسیار بالا در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد که از هوش مصنوعی به منظور تشخیص حرکات کاربران استفاده می‌کند و فعالیت افراد با استفاده از دوربین گوشی قابل تشخیص برای هوش مصنوعی است تا بتواند با توجه به عملکرد کاربران به آنها پاداش اختصاص داده شود.



🔘 همچنین برنامه سرگرمی‌های مبتنی بر ورزش را هم دارد مثل پیلاتس یوگا و غیره آسانترین راه برای دریافت توکن این است که با استفاده از یکی از این برنامه‌ها بخش دویدن را انتخاب نمایید و بعد از رسیدن به مقصد یا رسیدن به هدف مشخص شده پاداش دریافت کنید و نکته جالب آن که تمامی فعالیت‌ها بر این بستر رایگان است..




🔘 توکنومتری :



توکن پروژه با نامDOSE عرضه اولیه آن در تاریخ ۱۲ اکتبر به پایان رسیده و تعداد توکن‌هایش ۵ میلیارد واحد است و نحوه آزاد سازی و شیب و تورم آن در عکس بالا آمده و نحوه درصد بندی به شیوه زیر است :



🔰 ۱. پیش فروش : ۱۴ درصد.



🔰 ۲. فروش عمومی : ۰.۳۳ درصد.



🔰 ۳. شرکت‌های استراتژیک : ۲.۶۸ درصد.



🔰 ۴. عرضه اولیه ۲.۶۸ درصد.



🔰 ۵. پاداش بازی : ۲۰ درصد.



🔰 ۶. تیم و مشاوران : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. کمپانی : ۵.۳۱ درصد.



🔰 ۸. برنامه ۲۲PUSHUPS :


۱۰درصد.



🔰 ۹. برنامه KARA Smart FITNESS :


۱۵ درصد.



🔰 ۱۰. برنامه DUSTLAND Runner :


۱۰ درصد.



🔘 تیم :



موسس پروژه کیت دوم جان شرکت UXSTAMPS را مدیریت می‌کند و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ شرکتی را که خودش ایجاد کرده بود را رهبری و هدایت می‌کرد این شرکت با نام COACH BASE در هنگ کنگ قرار داشت.


همچنین به مدت حدود ۴ سال برای CASE WARE به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار فعالیت داشته است.



شخص بعدی و هم بنیانگذار این پروژه اندی حال نام دارد.


این شخص برای FITNESS FIREST UK کار کرده که ۲.۵ سال در سمت‌های مختلف فعالیت داشته همچنین برای TAUNTON SCHOOL به مدت ۵ سال کار می‌کرده است.




🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0