آکادمی هلاکوئی
1400/05/02
15:20
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲ مرداد)

جهش ۱۵ درصدی بیت کوین در عرض چند…

جهش ۱۵ درصدی بیت کوین در عرض چند روز


بیت کوین هفته ای پرتلاطم را پشت سر گذاشت. روز سه شنبه، قیمت تا حدود ۲۹۲۰۰ دلار سقوط کرد و این چیزی جز ترس و وحشت در بازار به دنبال نداشت. خوشبختانه این وضعیت خیلی طول نکشید و روند حرکات قیمت این ارز معکوس شد.


روز چهارشنبه، نشست بی ورد (B Word) برگزار شد و بزرگانی چون ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود در مورد بیت کوین به بحث و گفتگو پرداختند. در جریان این گفتگو ماسک افشا کرد که مقداری بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار دارد. افزون بر این، به این نکته اشاره کرد که ممکن است تسلا به زودی پذیرش بیت کوین را از سر بگیرد.


این اتفاق باعث شد روند بهبودی قابل توجهی در بازار آغاز شود که تا رسیدن بیت کوین به مرز ۳۴ هزار دلار کنونی ادامه یافت. در زمان نوشتن این مقاله، BTC با قیمت ۳۳۷۰۰ دلار معامله می شود که بیش از ۱۵ درصد نسبت به پایین ترین قیمت ثبت شده روز سه شنبه افزایش قیمت را نشان می دهد.


بازار1 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (2 مرداد)

در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد زیادی از آلتکوین ها هم موفق شده اند به دستاوردهای قابل توجهی برسند. به عنوان مثال، اتریوم در تایم فریم روزانه حدود ۳.۵٪ رشد کرده و تراز ۲۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشته است. کاردانو (ADA) نیز حدود ۲.۵ درصد و ریپل ۲.۱۴٪ رشد داشته اند.


در کل، طی پنج روز گذشته، آلتکوین ها موفق شدند اندکی از چیرگی بیت کوین بر بازار را کاسته (حدود ۱ درصد) و به سهم خود اضافه کنند.


امروز شاهد پهنه ای سبز رنگ در دنیای ارزهای رمزپایه هستیم. باید دید آیا این وضعیت تا پایان هفته ادامه پیدا می کند یا خیر. البته در این بین، برخی از آلتکوین ها عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشتند. برای نمونه، اکسی اینفینیتی (AXS) با ۳۰ درصد رشد در یک روز بالاتر از تراز ۴۷ دلار به رکورد جدیدی برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0