اقتصاد آنلاین
1400/07/06
10:45
📌با طرح‌ های ستاره دار بیمه دی گامی برای رفع چالش‌ های پیش رو بیمه درمان برداشته شد 🔹بدون داشتن بیمه پایه، بیمه تکمیلی بخرید برای تسهیل این شرایط ...

📌 با طرح های ستاره دار بیمه دی گامی برای رفع چالش های پیش رو بیمه درمان برداشته شد



🔹بدون داشتن بیمه پایه، بیمه تکمیلی بخرید


برای تسهیل این شرایط و رفع چالش‌های پیش روی بیمه درمان در جامعه ایرانی و برخورداری تمامی افراد جامعه از پوشش تکمیلی، شرکت بیمه دی با اجرای کمپین «بیمه شخص واحد" طرح‌های سه، چهار و پنج ستاره، آن را برای آحاد جامعه امکان‌پذیر کرده تا تمامی افراد از این پوشش برخوردار شوند تا بلکه از این طریق گامی در جهت افزایش سهم بیمه درمان در بازار بیمه‌ای کشور برداشته شود.


🔹کاهش هزینه‌های چشمگیر درمان پوشش محدود بیمه‌های پایه، هزینه‌های چشمگیر درمان، گران بودن دارو، امکان خرید انفرادی یا خانوادگی، افزایش احتمال ابتلا به بیماری و عدم نیاز به بیمه پایه، از دلایلی است که خرید بیمه انفرادی بیمه دی را توجیه‌پذیر می‌کند؛ بنابراین شرکت بیمه دی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه اقدام به طراحی این محصول کرده که مزیت‌های قابل‌توجهی نسبت به بیمه‌های درمان تکمیلی را شامل می‌شود.


بنابراین شما با خرید این نوع بیمه‌نامه می‌توانید سطح پوشش و حمایت بیمه‌ای خود در هزینه‌های درمان را افزایش دهید و مکملی برای بیمه درمانی پایه خود دریافت کنید. قطعا این کار سبب کاهش هزینه‌های درمان می‌شود.



🔸مشروح این گزارش را در اقتصادآنلاین بخوانید

انتهای خبر

0
0