آکادمی هلاکوئی
1399/12/03
12:52
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۳ اسفند)

پس از آنکه آخرین رکورد قیمت بیت کوین…

پس از آنکه آخرین رکورد قیمت بیت کوین بالاتر از تراز ۵۷۵۰۰ دلار ثبت شد و پس از آن با اصلاحی شدید ۵۴۰۰۰ دلار رسید، این ارز در حدود ۵۶ هزار دلار آرام گرفت. بیشتر کوین های جایگزین نیز طی ۲۴ ساعت گذشته روند نزولی در پیش گرفته اند.


آرام گرفتن بیت کوین در ۵۶۰۰۰ دلار


هفته گذشته برای ارز رمزنگاری برتر بازار، هفته خوشایندی بود زیرا توانست زیان ناشی از سقوط آخر قیمت تا ۴۶۰۰۰ دلار را جبران کند. در روزهای بعد، این دارایی با بیش از ۱۱۰۰۰ دلار افزایش قیمت، رکورد تازه ای را به ثبت رساند.


این تحولات منجر به آغاز آخرین رالی چشمگیر این ارز شد. این حرکت صعودی از ۵۵۰۰۰ دلار شروع شد و در سطوح بالای ۵۷۵۰۰ دلار به پایان رسید.


همانطور که گاهی اوقات در دنیای ارزهای رمزنگاری اتفاق می افتد، ثبت این رکورد با افت شدید قیمت تا ۵۴۰۰۰ دلار در بیشتر صرافی های رمزنگاری دنبال شد، اما بیت کوین موفق شد بلافاصله از این روند اصلاحی خارج شود و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۵۶ هزار دلار ترید می شود.


ارزش بازار BTC مارک ۱ تریلیون دلار را حفظ کرده است، در حالی که چیرگی این دارایی بر بازار اندکی افزایش یافته و به ۶۱.۵٪ رسیده است زیرا بیشتر آلت کوین ها در ۲۴ ساعت گذشته رنگ قرمز به خود گرفته اند.


حمام خود در بازار آلتکوین ها


در چند روز گذشته بیشتر آلتکوین ها روند رو به رشدی را در پیش گرفتند؛ البته شاید رشد هیچ کدام به اندازه بایننس کوین (BNB) قابل توجه نبوده باشد. این ارز رمزنگاری شده در هفت روز گذشته به رشدی سه رقمی دست یافت و رکورد تازه خود را در حدود ۳۵۰ دلار ثبت کرد. جالب است بدانید کمتر از یک ماه پیش BNB با قیمت ۴۰ دلار معامله می شد!


دیروز ارز بومی صرافی بایننس روندی اصلاحی را شروع و تقریبا ۱۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده و به ۲۶۰ دلار رسیده است. اتریوم بعد از ناکامی در بستن کندل روزانه خود بالاتر از نقطه عطف ۲۰۰۰ دلاری، با ۴ درصد کاهش مواجه شد. ریپل (۷.۵-٪)، لایت کوین (۸-٪) و بیت کوین کش (۸-٪) نیز قرمزپوش هستند.


پولکادات دیروز به رکورد جدیدی بالاتر از ۴۰ دلار رسید و برای مدتی کوتاه حتی جای BNB را بین ۳ ارز برتر بازار گرفت، اما از آن زمان متوقف شده و در حال حاضر زیر این سطح معامله می شود. کاردانو (ADA) نیز با ۶ درصد افزایش به ۱.۱۲ دلار رسیده است.


با این وجود، در مقیاس ۲۴ ساعته UNI با افزایش ۲۵درصدی، بیشترین افزایش قیمت را بین آلتکوین های داری ارزش بازار زیاد شاهد بوده است. در نتیجه، توکن حاکمیت Uniswap در اوایل امروز رکورد قیمتی بالای تراز ۳۲ دلار را به ثبت رساند. به این ترتیب، این دارایی به دوازدهمین رمز ارز بزرگ به لحاظ ارزش بازار تبدیل شد.


بازار 3اسفند - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (3 اسفند)بازار 3اسفند - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (3 اسفند)

وضعیت بین آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر کمی بهتر بوده است. Pundi X با ۵۵ درصد افزایش قیمت در صدر قرار گرفته و Flow (۲۰٪), Voyager (۱۹٪), BitTorrent (۱۷٪) و Ontology (۱۴٪) به دنبال آن قرار می گیرند.


در مقابل، Quant با ۱۳ درصد کاهش بیشترین ریزش قیمت را داشته است. Ren (-۱۱٪), Solana (-۹٪), Monero (-۹٪) و EOS (-۹٪) نیز پس از آن قرار دارند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0