کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/25
13:38
✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و 572هزار واحد رسید 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۵۴۳۱...

✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۵۷۲هزار واحد رسید


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۵۴۳۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۷۲هزار واحد متوقف شد. اما شاخص کل با معیار هم وزن با ۳۲۵واحد رشد تا رقم ۴۴۴هزار و ۹۷۲واحد افزایش یافت. معامله گران در این بازار ۸۱۱هزار معامله انجام دادند که از ارزش ۷۴هزار و ۵۸۶میلیارد ریالی برخوردار بود.


🔷️پالاش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔶️شاخص کل فرابورس با ۸۷ واحد کاهش در رقم ۲۱هزار و ۴۸۹واحد متوقف شد. فعالان در این بازار ۴۲۵هزار معامله به ارزش ۴۸هزار و ۴۵۸میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو و پویا زرکان آبدره نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل نفت ایرانول و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0