رمزارز نیوز
1401/03/23
15:00
شیبای خسته، به پایین سر خورد!

شیبا اینو (SHIB) با بازگشت به سطوحی که آخرین بار در اوایل اکتبر سال ۲۰۲۱ مشاهده شده بود، یک صفر اضافی به اعداد… مطالعه مطلب ...

شیبا اینو (SHIB) با بازگشت به سطوحی که آخرین بار در اوایل اکتبر سال ۲۰۲۱ مشاهده شده بود، یک صفر اضافی به اعداد اعشاری خود اضافه کرد. این میم کوین محبوب که در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۱ به اوج قیمتی تاریخی خود در ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار رسیده بود، اکنون تا ۰.۰۰۰۰۰۰۸۳ دلار کاهش یافته و در حال حاضر بر روی سطح حمایتی قرار دارد. اگر این سطح نیز از بین برود، توقف بعدی ممکن است نزدیک به ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار باشد.


برای احیای روند صعودی، خریداران ممکن است مجبور شوند قیمت را به بالای مرز ۰.۰۰۰۰۱۴۶ دلار برسانند. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا تقریبا ۱۱ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار رسیده است که این اتفاق، همزمان با افت اخیر بازار رمزارزها بوده است. این موضوع باعث شده است که میانگین ذخایر و ارزش شیبای نگهداری‌شده توسط نهنگ‌ها کاهش یابد. در حال حاضر، ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم دارای ۵۴۴,۶۹۸,۶۱۴ دلار شیبا هستند. در میان نزول گسترده بازار، شیبا اینو به رتبه هفدهم در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار سقوط کرده و جایگاه شانزدهم را که قبلا در اختیار داشت، به آوالانچ واگذار کرده است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0