آکادمی هلاکوئی
1401/04/30
10:50
فینتک BEE۴ برزیل اولین بازار محلی سهام توکن شده را راه اندازی می کند

پاتریشیا استیل (Patricia Stille)، مدیرعامل BEE۴، یک شرکت…

پاتریشیا استیل (Patricia Stille)، مدیرعامل BEE۴، یک شرکت فینتک مستقر در برزیل، قصد دارد در چند هفته آینده اولین بازار محلی برای سهام توکن شده را راه اندازی کند.


این شرکت قصد دارد از ساختار یک بورس اوراق بهادار تبعیت کند و به شرکت های برزیلی با درآمد سالانه بین ۱.۸ تا ۵۵ میلیون دلار اجازه می دهد تا حداکثر ۱۹ میلیون دلار عرضه عمومی کنند.


سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۰)، BEE۴ توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM) برای شرکت در یک سندباکس نظارتی، همراه با SMU، یک بازار ثانویه سرمایه گذاری جمعی، QR Vórtx، یک توکن ساز برای اوراق قرضه و FIDCها انتخاب شده بود.


به گفته استیل، سرمایه‌گذاری ها در شرکت های مرحله اولیه برای صندوق های بزرگ یا سرمایه گذارانی با مقادیر زیادی سرمایه و دسترسی به دورهای خصوصی رزرو شده است. او گفت: «BEE۴ می‌آید تا به سرمایه گذاران عمومی دسترسی دهد.»


پلتفرم BEE۴ سفارشات خرید و فروش، دفترچه پیشنهادات باز، محل معاملات و مزایده را ارائه می دهد. استیل گفت که این شبکه بر روی شبکه Quorum مبتنی بر بلاکچین اتریوم اجرا می شود که شرکت ها بر اساس آن عرضه های عمومی خود را توکن می کنند.


توکن سازی دارایی یک موضوع داغ در برزیل است. در ماه دسامبر (دی ۱۴۰۰)، بورس اوراق بهادار برزیل، B۳، اعلام کرد که در حال بررسی فرصت ها در بخش های توکن سازی دارایی، نگهداری دارایی های دیجیتال و بخش های رمزارزی به عنوان یک سرویس (CaaS) است. و هفته گذشته، Itaú Unibanco، بزرگترین بانک خصوصی برزیل، برنامه های خود را برای راه اندازی یک پلتفرم توکن سازی دارایی که محصولات مالی سنتی را به توکن تبدیل می کند، اعلام کرده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0