خاور سهم
1401/02/28
18:26
#خاور پیرو بازدید و جلسات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از شرکت های خودروساز کشور و نشست با مدیران ارشد آن؛ مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از این ...

#خاور


پیرو بازدید و جلسات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از شرکت های خودروساز کشور و نشست با مدیران ارشد آن؛ مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از این منطقه بازدید به عمل آوردند.


این برنامه کاری در راستای افزایش و گسترش نقش منطقه آزاد انزلی در تامین قطعات و مواد اولیه کارخانجات خودروساز کشور که ظرف چند سال گذشته در دستور کار این سازمان قرار گرفته انجام شد. بر این اساس هیات بازرگانی و ‌تجاری ایران خودرو دیزل در قالب برگزاری نشست های تخصصی با معاونین بندری و اقتصادی سازمان و سرپرست حوزه نظارت گمرکات گیلان ساز و کارهای واردات مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


در جریان این نشست ها، هیات اعزامی شرکت ایران خودرو دیزل با مزایا و معافیت های موجود، بسته های تشویقی-حمایتی در حال اعمال از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تسهیل و کاهش هزینه های تمام شده واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی-صنعتی، دانش بنیان کشور آشنا شده و در جریان مزایا و فرصت های بهره برداری از کریدورهای تجاری بین المللی چین-قزاقستان-ایران و شمال-جنوب که این منطقه در آنها از نقش محوری برخوردار است قرار گرفتند.




انتهای خبر

0
0