مبین تحلیل
1401/02/27
08:21
#نبض_بازار ❇️ در شرایطی معاملات امروز را آغاز می کند که شاخص دقیقا در یک محدوده مقاومتی بسیار مهم قرار دارد. اگر شاخص کل بتواند این محدوده که یکی...

#نبض_بازار



❇️ در شرایطی معاملات امروز را آغاز می کند که شاخص دقیقا در یک محدوده مقاومتی بسیار مهم قرار دارد. اگر شاخص کل بتواند این محدوده که یکی از سقف های مهم است را به سمت بالا بشکند و بالای آن تثبیت شود، انتظار یک رشد دیگر از بورس وجود دارد.



❇️ روز گذشته هر کد حقیقی در بورس به طور میانگین ۲۳.۳ میلیون تومان خرید انجام داد و ۱۶.۱ میلیون تومان هم فروش داشت که این موضوع نشان دهنده کوچک تر شدن عدد فروش در بخش عرضه‌ها است.



❇️ خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس سازمان امور مالیاتی با قید دو فوریت خواست حداکثر تا یک ماه آینده تکلیف گواهی سپرده کالایی را روشن کند.



❇️ مدیر عملیات بازار بورس کالا با تشریح روند دریافت کد معاملاتی و خرید خودرو در بورس کالای ایران اعلام کرد که روز چهارشنبه خودروی کارا در بورس کالا عرضه خواهد شد.



❇️ مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: راه اندازی معاملات اوراق سلف مسکن و معاملات املاک و مستغلات بدون نیاز به تشریفات در بورس کالا در دستور کار قرار دارد.



❇️ بانک مرکزی طالبان یک بخشنامه زده که در آن گفته که صرافی‌هایی که جواز حرفه‌ای می‌خواهند باید پنج میلیون افغانی بدهند، به همین دلیل در هرات صرافی‌ها دست به اعتصاب زدند.



➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0