آکادمی هلاکوئی
1400/06/15
10:40
تحلیل تکنیکال پالی‌گان(MATIC)؛ دوشنبه ۱۵ شهریور

پالی‌گان (MATIC) در حال شکل گیری یک الگوی…

پالی‌گان (MATIC) در حال شکل گیری یک الگوی سر و شانه معکوس است که در ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) از مقاومت آن خارج شد. این الگوی تکنیکال سه کف قیمت نوسانی را در بر می گیرد که یکی از آنها عمیق تر از دو کف قیمتی دیگر است. کف های نوسانی هر دو طرف سر و شانه ها را تشکیل می دهند.


اوج های این کف های قیمتی را می توان با استفاده ازیک خط روند افقی که به عنوان خط گردن در قیمت ۱.۶۶ دلار شناخته می شود ، متصل کرد.


این الگو ، ۶۲٪ صعود را پیش بینی می کند که با اندازه گیری فاصله بین پایین ترین نقطه سر تا خط گردن و افزودن مقاومت در ۱.۶۶ دلار ، به دست می آید.


در ۳ سپتامبر ، قیمت MATIC با بستن کندلی ۱۲ ساعته در بالای خط گردن ۱.۶۶ دلاری، از آن عبور کرد و شکست مقاومتی از الگوی مذکور را تایید کرد. بنابراین ، سرمایه گذاران می توانند انتظار ادامه این روند صعودی تا موانع مقاومت ۱.۹۴ و ۲.۳۲ دلاری را داشته باشند.


سپس این روند صعودی به تارگت ۲.۷ دلاری که سقف تاریخی MATIC است ، افزایش خواهد یافت.


MATICUSDT 2021 09 06 08 11 17 637664958206769728 300x170 - تحلیل تکنیکال پالی‌گان(MATIC)؛ دوشنبه 15 شهریور

نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز MATIC/USDT در حالی که قیمت MATIC از خط گردن ۱.۶۶ دلاری عبور کرده است ، اما اطمینان کافی از ادامه روند صعودی فعلی نداریم و در شرایط نزولی ، خرس ها می توانند قیمت را به زیر مقاومت افقی در ۱.۶۶ دلار کاهش دهند که نشان دهنده فشار خرید ضعیف است.


اگر گاوها نتوانند مقاومت مذکور را پس بگیرند ، منجر به کاهش بیشتر قیمت می شود. با سقوط قیمت به زیر کف نوسان ۱.۴۰ دلاری در ۳ سپتامبر ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0