سنا
1400/05/13
14:19
ورود آیفکس به کانال ۲۰ هزار واحد

در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۸۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات آخرین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۴ میلیارد و ۸۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۳ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت پلیمر آریا ساسول با ۸۴ واحد، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۶۱ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۴۷ واحد، شرکت پتروشیمی مارون با ۲۲ واحد و شرکت پتروشیمی تندگویان با ۲۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند .


در مقابل بانک دی با ۱۲ واحد، بیمه سامان با ۵ واحد، بیمه کوثر با ۴ واحد، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با ۳.۳۹ واحد و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان با ۳.۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند .


همچنین، شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد با ۲۱ درصد، بیمه تجارت نو با ۱۲ درصد، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان با ۵ درصد، شرکت شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان و شرکت ویتانا با ۴.۹۹ درصد و شرکت صنعتی دوده فام با ۴.۹۲ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشتند .


از سوی دیگر، شرکت کشت و دامداری فکا با ۴.۸۲ درصد، شرکت کشت و دام قیام اصفهان با ۴.۶۳ درصد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با ۴.۵۸ درصد، شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با ۴.۵۲ درصد و شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با ۴.۳۳ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.


انتهای خبر

0
0