بورس نیوز
1402/02/23
09:54
پذیرش محصولات ۱۱ شرکت در بازار‌های بورس کالا

بورس کالا از پذیرش ۱۲ کالا و محصول متعلق به ۱۱ شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.


به گزارش بورس نیوز ، بورس کالا از پذیرش ۱۲ کالا و محصول متعلق به ۱۱ شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد.


براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، ۶ کالای پلی اتیلن سنگین تزریقی، قیر، آرگون، تیرآهن، سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره متعلق به ۷ شرکت برای عرضه در بازار اصلی پذیرش شد.


پذیرش کالا‌ها و محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیته عرضه در ۱۹ اردیبهشت به تصویب رسید.


به این ترتیب، پلی اتیلن سنگین تزریقی شرکت پتروشیمی مهاباد و قیر شرکت نفت ناروی راهی بازار اصلی بورس کالای ایران می‌شوند.


همچنین آرگون شرکت فولاد خوزستان و تیرآهن مجتمع ذوب آهن اطلس تجارت سهند در بورس کالا پذیرش شدند.


۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی شده مجتمع سنگ آهن سنگان که عرضه کننده آن شرکت لوله فولادین کویر است در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد.


علاوه بر این، کنسانتره سنگ آهن شرکت‌های شایان صنعت کانسار اسدآباد و اکتشاف و استخراج و فرآوری مینای کویر سماء برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.


مدیریت پذیرش بورس کالای ایران همچنین از پذیرش ۶ کالای نرمه گندله و لجن آهن اسفنجی، ضایعات قیر، قراضه فولادی، الیاف استیپل پلی استر، الیاف استیپل اکریلیک و لوله مسی متعلق به ۴ شرکت در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.


پذیرش کالا‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتاد و نهمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۹ اردیبهشت به تصویب رسید.


به این ترتیب ۳۴۰ هزار تن نرمه گندله و لجن آهن اسفنجی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش راهی بازار فرعی بورس کالا می‌شود.

انتهای خبر

0
0