بورسینه
1401/02/10
16:13
🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۶۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خگستر، #خودرو، #شپنا، #شستا و #خزامیا به ترتیب در رتبه اول تا پنج...

🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۶۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خگستر، #خودرو، #شپنا، #شستا و #خزامیا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۲۰۰میلیارد تومان سهام گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران خودرو دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام پلی اکریل ایران (#شپلی) با رشد ۱۳درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۹۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات غذایی و آشامیدنی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۴.۶درصد از کل سهام نوش مازندران (#غنوش) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۶.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۹نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0