بورس پرس
1400/06/06
14:34
معاملات مشکوک بانک بورسی، چهار شرکت از گروه املاک + ۱۰ نماد

در روز رشد ۲۵ هزار و ۵۵۵ واحدی شاخص، بانک بورسی، چهار شرکت از گروه املاک و مستغلات به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۲۵ هزار و ۵۵۵ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۵۷۵ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۱.۴ و ۸.۵ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با داد و ستد ۱.۲ میلیارد سهم و سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن به همراه بانک کارآفرین با تقاضای بیش از ۹۴۷، ۶۲۲، ۵۹۴ و ۵۷۴ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۹ تا سیزده برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری مسکن الوند شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با افت ۱.۶ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۶۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های آبادگران ایران، صنعتی پیام، آبادگران کیش ، کاشی صدف سرام استقلال آباده ، مرجان کار، گروه توسعه هنر ایران، بانک کار آفرین، کشتیرانی آریا، مرآت پولاد ، ساختمان اصفهان ، سرمایه گذاری ملت، سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی ، سیمان کارون و لیزینگ رازی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک بانک، چهار شرکت از گروه املاک و مستغلات به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0