بورسینه
1399/09/30
16:00
🔹 در بورس امروز در مجموع حدود ۱۵هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خودرو، #شپنا، #وتجارت و #فولاد به ترتیب در رتبه اول...

🔹 در بورس امروز در مجموع حدود ۱۵هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خودرو، #شپنا، #وتجارت و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹 در دومین روز هفته معادل ۳۸۰میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش حدود ۳۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام فولاد خوزستان (#فخوز) پس از بازگشایی هفت درصد رشد قیمت را تجربه کرد.



🔹 بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۵۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانکها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹 امروز ۷.۸درصد از کل سهام صنایع شیمیایی سینا (#شسینا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۲سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0