بورس۲۴
1401/05/29
13:21
سقوط ارزش معاملات خرد

ارزش معاملات خرد حدود ۲,۸ همت بود که نسبت به روز چهارشنبه ۲۱ درصد افت کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و بانک ها و موسسات انجام شد.

سقوط ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد حدود ۲,۸ همت بود که نسبت به روز چهارشنبه ۲۱ درصد افت کرد. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و بانک ها و موسسات انجام شد.


گروه های حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، تولید محصولات کامپیوتری الکتریکی و نوری و هتل رو رستوران با بیشترین ورود پول حقیقی و گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات و محصولات شیمیایی با بیشترین ورود پول حقوقی همراه شدند.


حقیقی ها در روز جاری حدود ۲۹۰ میلیارد تومان از بازار و حدود ۷۰ میلیارد تومان از صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله بیرون بردند.


نمادهای حفارس، فپنتا، شراز، مادیرا، سمگا، کروی، شپدیس، فاراک، ولقمان و قیستو بیشترین خریدهایی بودند که حقیقی ها از حقوقی ها داشتند. حقوقی ها نیز تا توانستند های وب، خساپا، خگستر، وساپا، وبملت، فجام، بپاس، سامان، خزامیا و شتران را از حقیقی ها خریدند.


در پایان شاخص کل ۱۲ هزار و ۵۹۲ واحد کاهش یافت و به محدوده ۱ میلیون و ۴۳۸ هزار واحد رسید. نمادهای فارس، کچاد، کگل، فملی، اخابر، وغدیر و نوری بیشترین نقش را در این افت داشتند. شاخص هموزن هم با کاهش یک هزار و ۶۶۸ واحدی به محدوده ۳۹۷ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس نیز ۲۸ واحد افت کرد.


در روز جاری دلار هرات با افت قابل توجهی وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد. دلار بازار آزاد نیز پس از آن که چند ساعت در کف کانال ۲۹ هزار تومان معامله شد از این محدوده پایینتر رفت و به حدود ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

انتهای خبر

0
0