سهامیاب - آموزش بورس
1400/09/23
08:53
#غذایی گروه غذایی نیز تحت تاثیر اخبار منتشره در خصوص حذف ارز 4.200 تومانی از بودجه 1401، معاملات روان‌تری را نسبت به سایر صنایع در بازار تجربه می‌...

#غذایی



گروه غذایی نیز تحت تاثیر اخبار منتشره در خصوص حذف ارز ۴.۲۰۰ تومانی از بودجه ۱۴۰۱، معاملات روان‌تری را نسبت به سایر صنایع در بازار تجربه می‌کند. البته بار دیگر باید یادآور شد که حذف ارز ترجیحی بیش از دیگر نماد‌ها این گروه روی تولیدکنندگان #روغن_خوراکی نظیر غکورش، غبشهر، غمارگ، غگل و بهپاک تاثیر مثبت خود را خواهد گذاشت.



🌽در این گروه #غکورش از زیر مجموعه‌های هلدینگ گلرنگ ببیشترین سهم بازار روغن را دارد. باتوجه به پشتوانه سرمایه در گردش بالا و طرح‌های توسعه ریفاینری، بسته‌بندی و مزیت رقابتی حمل و نقل ارزان از طریق کوریدور‌های شمال کشور، این مجموعه یکی از منتفع‌ترین شرکت‌ها پس از حذف ارز ۴.۲۰۰ تومانی در آینده خواهد بود.



🌽در طرف دیگر #غشهد پس از سقوط ۷۵ درصدی، در تلاش برای تغییر مسیر است. گزارش ماهانه اخیر در تارنمای کدال نیز نشان از افزایش ۲۳ برابری مبلغ فروش در مقایسه با میانگین فروش تابستان دارد. باید دید گزارش خوب آبان‌ماه می‌تواند یاری کننه سهم برای گذر از مقاومت ۴۸۰ تومانی باشد یا خیر !



🌽و در آخر #غگل برای بازگشت به مدار صعودی نیاز به عبور قدرتمند از سد ۳۶۵ تومانی دارد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0