اخبار اکس نوین
1400/08/24
14:45
شیبا احتمالا این هفته در صرافی کراکن لیست خواهد شد

اکس نوین: بریان هافمن، یکی از مدیران صرافی کراکن اعلام کرد که این صرافی، ممکن است توکن شیبا اینو را این هفته به فهرست معاملاتی خود اضافه کند. هافمن در توییتر خود تصویری از یک سگ شیبا اینو را منتشر کرد و نوشت که حس خوبی نسبت به هفته آینده دارد. کراکن شیبا را لیست خواهد کرد کراکن چندی پیش اعلام کرده بود که معاملات این میم کوین را در تاریخ ۲ نوامبر آغاز خواهد کرد ولی این موضوع را برای بررسی بیشتر به تعویق انداخت. جامعه ارزهای دیجیتال اما به این کار کراکن واکنش نشان داد و آن را به سو استفاده از شیبا برای تقویت تعامل کاربران متهم…

اکس نوین : بریان هافمن، یکی از مدیران صرافی کراکن اعلام کرد که این صرافی، ممکن است توکن شیبا اینو را این هفته به فهرست معاملاتی خود اضافه کند. هافمن در توییتر خود تصویری از یک سگ شیبا اینو را منتشر کرد و نوشت که حس خوبی نسبت به هفته آینده دارد.


کراکن چندی پیش اعلام کرده بود که معاملات این میم کوین را در تاریخ ۲ نوامبر آغاز خواهد کرد ولی این موضوع را برای بررسی بیشتر به تعویق انداخت. جامعه ارزهای دیجیتال اما به این کار کراکن واکنش نشان داد و آن را به سو استفاده از شیبا برای تقویت تعامل کاربران متهم کرد.


اکنون به نظر می‌رسد که کراکن در نهایت به سمت شیبا حرکت کرده و ارتش این میم کوین را مجذوب به خود خواهد کرد. همانطور که گزارش دادیم، صرافی جمینای هم چند روز پیش شیبا را لیست کرد و به بایننس و کوین بیس پیوست. در همین حال، تعداد امضاها برای لیست شدن شیبا در صرافی رابین هود روز به روز بیشتر می‌شود. انتظار می‌رود رابین هود نیز در نهایت شیبا را به فهرست معاملاتی خود اضافه نماید.


همزمان با صحبت‌ها در رابطه با لیست شدن شیبا در صرافی‌های مختلف و در شرایطی که قیمت این میم کوین با اوج خود فاصله بسیاری دارد، بیش از ۷۰ درصد از هولدرهای آن در سود قرار دارند. گزارشات همچنین نشان می‌دهند که ۱۷ درصد از هولدرها در ضرر هستند و احتمالا دارایی خود را در اوج قیمتی خریداری کرده‌اند.


۷۸ درصد از موجودی شیبا در اختیار نهنگ‌های این ارز قرار دارد و آنها نقش بسیار مهمی را در تحولات قیمتی بازی می‌کنند. اخیرا نیز تعداد سرمایه‌گذارانی که شیبا خریده‌اند افزایش یافت و به مرز یک میلیون نفر رسید.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0