آکادمی هلاکوئی
1400/07/15
10:30
مانی گرام با Stellar و USDC برای پرداخت های مبتنی بر بلاک چین همکاری می کند

غول سنتی پرداخت های فرامرزی ، MoneyGram با…

غول سنتی پرداخت های فرامرزی ، MoneyGram با شبکه بلاک چین Stellar همکاری می کنند تا انتقال پول فوری را با استفاده از استیبل کوین USDC Circle ایجاد کنند.


این شرکت ها در سه ماهه چهارم سال جاری با یک نسخه آزمایشی کار خود را آغاز می کنند. در اوایل سال ۲۰۲۲(دی ۱۴۰۰) شاهد راه اندازی تدریجی پل استیبل کوین مبتنی بر دفتر کل، بین رمزارزها و ارزهای محلی با هدف اتصال ۱۵۰ میلیون مصرف کننده MoneyGram خواهیم بود.


“کار با MoneyGram به مصرف کنندگان نهایی این امکان را می دهد که همه جا رابط ورود و خروج داشته باشند که شبکه نمایندگی وسیع MoneyGram از این امر پشتیبانی می کند. بنابراین ، دنل دیکسون(Denelle Dixon) ، مدیرعامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه استلار ، در مصاحبه ای گفت که این از نظر امکان مبادله کریپتو با فیات و فیات با کریپتو دگرگون کننده است. “ما سعی می کنیم تا آنجا که می توانیم کار بزرگی انجام دهیم.”


این اخبار مانند سیلی به صورت ریپل است، شبکه پرداختهای رمزارزی که پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در دسامبر ۲۰۲۰(آذر۱۳۹۹) با بیان اینکه این شرکت قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض کرده است، رابطه طولانی مدتش با MoneyGram قطع شد.


الکس هلمز ، رئیس و مدیر عامل MoneyGram ، خاطرنشان کرد که مشارکت با Stellar کاملا متفاوت از رابطه MoneyGram با Ripple است ، که از نقدینگی به محض درخواست این شرکت کریپتو (ODL) برای تسهیل معاملات فارکس (FX) استفاده می کرد.


به گفته هولمز ، کار با استلار از نظر وسعت بزرگتر است زیرا به طور مستقیم پرداخت های مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.


با کنار گذاشتن این پرسش که آیا ارز اصلی ریپل XRP از نظر قانون یک اوراق بهادار است یا خیر ، چشم اندازی که شرکت ها روی آن کار می کردند دارای محدودیت های خاصی بود.


هولمز در مصاحبه ای گفت: “این فرآیند کار کرد.” “چالش این بود که ما در تلاش بودیم بازار FX را در دنیایی متفاوت ایجاد کنیم. واقعا به زمان بیشتری نیاز داشت تا بتوان آن را زنده کرد و کار کرد. چالش دیگر این بود که چون ما XRP را معامله می کردیم ، متاسفانه نوسانات قیمتی به آن مرتبط است. “


بانک ها به طور معمول درباره دستیابی به رمزارزها کوتاهی کرده اند. هولمز گفت که یونایتد تگزاس بانک ، که به عنوان یک بانک تسویه بین Circle و MoneyGram عمل می کند ، مانند تگزاس به عنوان یک ایالت، از رویکردی مترقی سود می برد.


هلمز گفت: “تگزاس موضعی نسبتا فعال در مورد ارزهای دیجیتال دارد و فرماندار نیز نظرات خود را در این باره اعلام کرده است.” بانک یونایتد تگزاس در اینجا یک بانک دیرینه است و روی فرصت های موجود در حوزه کریپتو تمرکز دارد. هر بانکی مایل به ورود به دنیای کریپتو نیست و من فکر می کنم این امر چیزهای زیادی را در مورد اینکه آن بانک در تلاش برای پیشرفت است نشان می دهد. “


CoinDesk در حالی که وضعیت مقرراتی به طور فزاینده ای پرتنش است ، این هفته گزارش داد که Circle احضاریه ای از SEC دریافت کرده است. بنابراین آیا این اتفاق برای MoneyGram حس دژاوو خواهد داشت؟


هولمز گفت: “من کاملا به مقررات عادت کرده ام ، و متاسفانه بسیاری از مقررات یک نگاه به عقب است. من فکر می کنم دنیای بلاکچین و دارایی های دیجیتالی [واقعا] شتاب گرفته اند و اکنون من شاهد تعدادی از نهادهای نظارتی هستم که به دنبال همراه شدن با آنها هستند. “





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0