آکادمی هلاکوئی
1401/03/17
18:20
رسیدن به نقطه عطف جدید در تعداد پروژه های ساخته شده بر بستر کاردانو

تعداد پروژه های ساخته شده در پلتفرم کاردانو…

تعداد پروژه های ساخته شده در پلتفرم کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسیده و از مرز ۱۰۰۰ پروژه فراتر رفته است. بر اساس داده های اخیر به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت مادر کاردانو، IOHK، تعداد پروژه های موجود بر بستر این بلاکچین به ۱۰۰۳ عدد رسیده است. بطوریکه در آخر هفته ۹۹۲ گزارش شده بود.


IOHK در جدیدترین گزارش هفتگی خود آخرین آمار رشد شبکه را ارائه کرد که در آن نشان داده شده در مجموع ۸۹ پروژه اخیرا در کاردانو راه اندازی شده و همچنین تعداد پروژه های NFT به ۵۷۹۶ رسیده است.


کاردانو با ورودی های سازمانی مواجه است


کاردانو شاهد ورود سرمایه از سوی سرمایه گذاران نهادی است، زیرا تقاضا برای شبکه در آستانه اجرای هارد فورک Vasil که برای ۲۹ ژوئن (۸ تیر) در نظر گرفته شده است در حال افزایش است. در آخر هفته، شرکت تجزیه و تحلیل آنچین Santiment گزارش داد که تعداد تراکنش های بزرگ نهنگ ها در شبکه ADA شروع شده است.


در ۶ ژوئن (۱۶ خرداد)، قیمت ADA در آخرین بهبود بازار کریپتو تا ۱۵ درصد افزایش یافت و درحال حاضر با قیمت ۰.۶ دلار معامله می شود.


دان گامباردلو (Dan Gambardello)، بنیانگذار یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر، گزارش می دهد که شرکت مدیریت دارایی Grayscale، قرار گرفتن در معرض کاردانو را افزایش داده است.



Screenshot 2022 06 07 at 18 29 26 Dan Gambardello on Twitter 249x300 - رسیدن به نقطه عطف جدید در تعداد پروژه های ساخته شده بر بستر کاردانو

در اواخر ماه مارس (اواسط فروردین)، شرکت گری اسکیل راه‌اندازی پلتفرم قرارداد هوشمند خود را تحت عنوان صندوق Ex-Ethereum (“GSCPxE” یا “Fund”)، هجدهمین محصول سرمایه‌گذاری و سومین پیشنهاد صندوق متنوع اعلام کرد. این صندوق سرمایه گذاران را در معرض پروژه هایی مانند Solana، Polygon، Avalanche و دیگر رمزارزها قرار داده است.


به گفته گامباردلو، کاردانو با ۲۴.۶۳ درصد بیشترین وزن را در صندوق داشت، اکنون نیز این رقم با افزایش به ۳۲.۳۳ درصد رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0