سبدگردان آرمان اقتصاد
1400/06/21
23:48
برخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#وصندوق 🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه 🔹توضیح: در شرکت پست بانک ایران، افزایش سرمایه از مبلغ 27،000...

برخی اخبار برگزیده سامانه کدال:



🔷#وصندوق


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت پست بانک ایران، افزایش سرمایه از مبلغ ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۴۱،۰۲۰،۳۵۳ میلیون ریال ( ۵۲ درصد افزایش) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، به منظور شرکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر و اصلاح ساختار مالی مشتمل بر توجیه لزوم افزایش سرمایه از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷#پاکشو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (واگذاری سهام)


🔹توضیح: شرکت گروه صنعتی پاکشو خبر از واگذاری سهام آریان کیمیا تک داد که در این میان ۲۶۵،۹۰۷ میلیون ریال سود شناسایی کرد. لازم به ذکر است که درصد مالکیت شرکت مذکور پس از واگذاری، از ۱۶.۹۲ درصد به ۱۵.۹۲ درصد کاهش پیدا کرد.




🔷#غشوکو


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (افزایش سرمایه)


🔹توضیح: هیئت مدیره شرکت شوکو پارس قصد برگزاری جلسه‌ای به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۱۴۵،۰۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۱۷۶ درصد افزایش) از محل مطالبات و آورده نقدی را دارد.




🔷#فسپا


🔹موضوع: تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده


🔹توضیح: در مجمع عمومی فوق العاده شرکت گروه صنعتی سپاهان، افزایش سرمایه از مبلغ ۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به ۱،۳۰۰،۰۰۰میلیون ریال (۱۰۰ درصد افزایش) از محل سود انباشته مورد موافقت قرار گرفت.




🔷 #وبشهر


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت توسعه صنایع بهشهر، افزایش سرمایه از مبلغ ۸،۲۵۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۸۲ درصد افزایش) از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها، به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح و بهبود ساختار مالی شرکت از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.




🔷#ولیز


🔹موضوع: تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده


🔹توضیح: در مجمع عمومی فوق العاده لیزینگ ایران، افزایش سرمایه از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به ۴،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (۵۶۷ درصد افزایش) از محل مطالبات و آورده نقدی مورد موافقت قرار گرفت.




🔷#فجام


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت توسعه صنایع بهشهر، افزایش سرمایه از مبلغ ۶۶۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۸۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۲۱ درصد افزایش) از محل سود انباشته، به منظور گردش امور جاری ،اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش از سوی هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد گردید.



@amancontract

انتهای خبر

0
0