بورس پرس
1401/04/22
10:06
نشان جدید شرکت بورسی در ۱۹ سالگی فعالیت رونمایی شد

سپ همزمان با آغاز فصلی جدید از فناوری های پرداخت در دنیا و پس از ۱۹ سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک از نشان جدید رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پس از ۱۹ سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ از هویت بصری جدید این برند فعال رونمایی شد تا در جهان پرشتاب امروز، ماموریت و چشم‌انداز این شرکت را بر بستر فناوری های روز دنیا به مخاطبان نسل Z به تصور بکشد.


محمدرضا هدایتی مدیر ارتباطات سپ، فعالیت بر بستر فناوری و ارتباط با مخاطبان جوان را یک ارزش اساسی خواند و گفت: با بازآفرینی برند، پل ارتباطی با نسل پویا این مرزوبوم کوتاه‌تر از گذشته خواهد شد. این برند در چشم انداز جدید به‌دنبال تبدیل شدن به مرجع دانش و الگوی صنعت پرداخت الکترونیک است.


وی افزود: در طراحی چشم انداز جدید این شرکت تلاش شده به‌روز ترین و کامل‌ترین راهکارهای پرداخت با ترکیب فناوری و تجارت نمایان شود. با بازآفرینی برند سپ، پیاده سازی سبک نوین پرداخت‌های دیجیتال در ایران اتفاق خواهد افتاد تا حس سرعت و امنیت را به کاربران ایرانی منتقل کرد.


این مدیر ادامه داد: حرکت پیوسته به سمت راهکارهای موبایل محور، یکپارچه‌سازی محصولات و خدمات، تاکید بیش از پیش بر نسل جوان، حضور در بازار های جهانی و توسعه ارتباطات تعاملی با مخاطبان از جمله مهمترین اهداف سپ در طراحی استراتژی و نوسازی برند سپ بود. تغییر در عناصر نمادین سپ حاصل یکسال کار تحقیقاتی و مطالعاتی گروه کارشناسی و نظرسنجی از مخاطبان این برند اعم از پذیرندگان، اهالی رسانه و کاربران اپلیکیشن ۷۲۴ است.


هدایتی، نشان جدید را نمادی بر پایه چهار عنصر سازمان نوآور، رشد سرمایه انسانی، درستی و اعتماد و چابکی و پیشروی معرفی کرد. رنگ آبی این نشان، برگرفته از رنگ آبی نشان بانک سامان است تا یادآور این خانواده بزرگ باشد. در این ریبرندینگ جدید، شعار سپ "برای پرداختن به زندگی..." انتخاب شد تا همیشه یادآوری شود، حضور این شرکت درجهت زندگی راحت‌تر مردم و مشتریان و فرصت و زمان بیشتر برای پرداختن به زندگی است.


به گفته وی، همکاران مجموعه، قلب تپنده این برند هستند و با این بازآفرینی بیش از پیش تلاش می‌شود تا سازمانی جذاب و دوست داشتنی برای نقش آفرینان صنعت پرداخت ساخت. همکاران سپ آن‌چه را می دانند به نسل های آینده انتقال خواهند داد و مکانی را برای رشد انسان های حرفه ای خواهند ساخت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام





انتهای خبر

0
0