آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
13:30
رمزارز بومی پلتفرم پرداخت شخص به شخص KASTA در صرافی Bybit لیست می شود

بلاکچین Kasta، یک پلتفرم پرداخت شخص به شخص…

بلاکچین Kasta، یک پلتفرم پرداخت شخص به شخص (P۲P)، فهرست شدن رمزارز بومی خود (KASTA) را در صرافی رمزارزی Bybit اعلام کرده است. با بیش از ۳ میلیون کاربر و حجم روزانه بیش از ۷ میلیارد دلار، این گام مهمی برای این بلاکچین است، زیرا همچنان بر گسترش در دسترس بودن دارایی های رمزنگاری متمرکز است. راه اندازی رسمی رمزارز در Bybit در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۵ دی) در ساعت ۱۲:۰۰ UTC انجام می شود.


بای بیت یکی از فعال ترین صرافی‌های رمزارزها است که سابقه قوی در عملیات ICO دارد. آن ها درک عمیقی از فناوری بلاکچین دارند و می خواهند بهترین خدمات موجود را برجسته کنند.


Kasta از فناوری جدید بلاکچین استفاده می کند که هدف آن کمک به افراد در حل مشکلات انتقال پول است، زیرا برای ساده سازی انتقال پول بین المللی طراحی شده است. رویه ها و فرآیندهای موجود در شبکه یا انتقال ارز ممکن است زمان بر باشد. در نتیجه، تراکنش‌های P۲P با استفاده از بلاکچین آسان و راحت می باشد.


با پشتیبانی از پالیگان، کاستا اخیرا به یک اقتصاد مبتنی بر رمزارز تغییر کرده است و به شما امکان می‌دهد به راحتی پول را در سراسر مرزها ارسال کنید. هدف آن ها تسریع پذیرش جهانی رمزارزها و افزایش سودمندی خدمات مالی است. راه حل پرداخت کاستا با خدمات آسان فیات، برای داخل و خارج از کشور، همراه با موتور Easy Swap آن باعث متمایز بودن این پلتفرم شده است. کاربران مبتدی فقط می‌توانند با شماره‌های تلفن، کدهای QR یا ایمیل، بدون درک ویژگی‌های فنی بلاکچین، پرداخت‌ها را ارسال و دریافت کنند. کاستا در حالی که پرداخت‌ها را از طریق بلاکچین تضمین می‌کند، ماموریت دارد تا از طریق محصول بسیار بصری خود که موج بعدی انقلاب را به ارمغان می‌آورد، به صنعت پرداخت‌های عظیم بیش از ۴۳۲ میلیارد دلار وارد شود.


کارل د مون، یکی از بنیانگذاران کاستا، گفت: “ما از اینکه در لیست صرافی بای بیت قرار گرفته ایم، هیجان زده هستیم، این امر ثابت می کند استراتژی های بلندمدت ما با رهبران متعهد بازار است. من معتقدم که کاستا می تواند یک تغییر پارادایم در نحوه انجام تراکنش ها ایجاد کند. از طریق پرداخت‌های P۲P، ما در حال ساده‌سازی جابجایی وجوه در جهان هستیم، در حالی که هزینه‌ها را هم برای فرستنده و هم برای گیرندگان کاهش می‌دهیم.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0