بورس پرس
1399/12/10
07:29
مزایای پیدا و پنهان سوپر مارکت مالی و افتتاح چهاردهمین شعبه

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن ضمن افتتاح چهاردهمین شعبه سوپرمارکت مالی ایران ، مزایای پیدا و پنهان این حوزه جدید فعالیت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان مبدع و موسس سوپرمارکت مالی در مراسم گشایش چهاردهمین شعبه در کرمان گفت: حیطه فعالیت سوپرهای مارکت مالی در کرمان و سایر نقاط ایران فقط و فقط محدود به چند فرصت سرمایه گذاری مانند بورس، تامین مالی از طریق اوراق بدهی یا سیستم بانکی و انجام امور بیمه ای نیست.


وی ادامه داد: اگرچه سوپرمارکت مالی تمام این مزایا را یک‌جا فراهم دارد اما این نوع سوپرمارکت‌ها، مزایای پنهانی نیز دارند که کارآفرینان و فعالان اقتصادی کرمان می‌توانند فرصت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنند. چرا که فلسفه سوپرمارکت‌های مالی، ایجاد درگاه مشترک متقابل در هر شهر است و سوپر مارکت‌های مالی با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت های پیدا و پنهان می توانند در رونق اقتصاد تاثیرگذار باشند.


این مقام مسئول افزود: تامین سرمایه تمدن علاوه بر آمادگی برای تسهیل فرایند تامین مالی تمام طرح های توسعه از منابع و امکانات مطلوبی در بازارهای مالی نیز برخوردار بوده و می تواند بستر رشد و توسعه بیش از پیش استان کرمان را فراهم کند. البته این مهم با توجه به صبغه و سابقه مسئولان و متولیان استان کرمان ، شدنی است.


خواجه نصیری گفت: این شرکت ضمن این که در طول چهار سال گذشته در مجموعه بازار سرمایه فعالیت‌های توسعه‌ای بسیاری انجام داده با بخش زیادی از فعالان اقتصادی استان کرمان از جمله شرکت ملی مس و گل گهر، کرمان موتور ، آرین ماهتاب گستر و هواپیمایی ماهان همکاری داشته و بدون اغراق این شرکت ها همکار استراتژیک هستند.


به گفته وی ، بخش های آماده توسعه کرمان نیازمند زیرساخت های لازم هستند و برای پیوند دادن منابع و ظرفیت ها نیاز به پایگاه هایی مانند این شرکت است .


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0