سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/17
08:34
#رایانه #ارتباطات ✍️با کوچ نقدینگی به سمت صنایع کوچکتر، نماد‌های پر‌پتانسیل گروه‌ رایانه نقدینگی خوبی جذب کرده‌اند. از منظر بنیادی، نماد‌های این ...

#رایانه #ارتباطات



✍️با کوچ نقدینگی به سمت صنایع کوچکتر، نماد‌های پر‌پتانسیل گروه رایانه نقدینگی خوبی جذب کرده‌اند. از منظر بنیادی، نماد‌های این دسته مکان سرمایه‌گذاری امنی نسبتا را فارغ از انواع ریسک نظیر: تحریم، قیمت دلار و کامودیتی‌ها، کمبود‌هایی نظیر آب و گاز و ... فراهم کرده که نگه‌داری این دسته سهم‌ها را به دید بلندمدت توجیه می‌کند، اما عموما تقسیم سود خوبی در این صنایع صورت نمی‌گیرد و عمده سود صرف طرح‌های و توسعه‌ای می‌شود.



🌀در این گروه #رتاپ پس از رشد حدود ۵۰ درصدی اخیر، با فشار عرضه همراه شده است. ۸۴۰ تومان هدف کوتاه‌مدت رتاپ است. بنابراین برای خرید باید منتظر کمی اصلاح در راستای جذاب شدن قیمت بود. در نماد #پرداخت روند سهم به شکل نوسانی در محدوده ۲.۱۰۰ – ۲.۳۰۰ تومانی دنبال می‌شود. رتاپ چنانچه از مقاومت ۲.۳۰۰ تومانی گذر نماید، روند صعودی جدیدی را در پیش خواهد گرفت.



📈در سوی دیگر #های‌وب را داریم که در وضعیتی مشابه با پرداخت، در محدوده ۹۳۰ – ۱.۰۷۰ تومان در نوسان است. های‌وب چنانچه از مقاومت خود گذر نماید، تحت تاثیر تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، هدف ۱.۵۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



انتهای خبر

0
0