بورس پرس
1401/02/16
00:00
شرکت بورسی اقدام درباره تصویب افزایش سرمایه را تکذیب کرد

شرکت بورسی با اشاره به تکلیف حداقل سرمایه مورد نیاز ۲۰ میلیارد تومانی جهت حضور در بازار دوم شایعات اقدام درباره میزان و تصویب تامین مالی در هیات مدیره تاکنون را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت سپنتا که نماد آن با ظن دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات حداکثر تا ۲۰ اردیبهشت متوقف شده با اشاره به تکلیف حداقل سرمایه مورد نیاز ۲۰ میلیارد تومانی جهت حضور در بازار دوم شایعات اقدام درباره میزان و تصویب افزایش سرمایه در هیات مدیره تاکنون را تکذیب کرد.


براین اساس، امیرحسین عرشی زاده مدیرعامل "فپنتا" با عنایت به شایعات منتشره در فضای مجازی درخصوص افزایش سرمایه اعلام کرد: طبق تکالیف بند گزارش حسابرسی و دستورالعمل پذیرش سازمان بورس، حداقل سرمایه مورد نیاز جهت بازار دوم ۲۰ میلیارد تومان است. لذا هیات مدیره به منظور رفع بند گزارش حسابرسی و رعایت قوانین سازمان بورس، تاکید بر رفع این وجود داشته ولی تاکنون اقدامی در خصوص میزان و تصویب افزایش سرمایه در هیات مدیره این شرکت صورت نپذیرفته است.


در صورت هرگونه وقوع اطلاعات با اهمیت از سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید و اخبار منتشره در فضای مجازی و خارج از کانال رسمی این شرکت مورد تایید نیست.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0