ارز دیجیتال
1399/10/21
17:44
محصول ETP شرکت FiCAS برای گسترش در اروپا چراغ سبز گرفت

صندوق مدیریت سرمایه‌گذاری فیکاس (FiCAS AG) در اطلاعیه تازه خود اعلام کرده است که مجوز عرضه ETP ارزهای دیجیتال خود را در سرتاسر اروپا اخذ کرده است. به گزارش کوین دسک، فیکاس روز پنجشنبه اعلام کرد که...

صندوق مدیریت سرمایه‌گذاری فیکاس (FiCAS AG) در اطلاعیه تازه خود اعلام کرده است که مجوز عرضه ETP ارزهای دیجیتال خود را در سرتاسر اروپا اخذ کرده است.


به گزارش کوین دسک، فیکاس روز پنجشنبه اعلام کرد که مجوز عرضه محصول قابل‌معامله در بورس ارزهای دیجیتال فعال خود (BTCA) را دریافت کرده است. پیش‌تر از این محصول تنها در بازار بورس سوییس قابل‌معامله بود و حالا این شرکت می‌تواند محصولات خود را برای طیف گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران عرضه کند. ETP فیکاس ماه ژوییه ۲۰۲۰ در بازار SIX سوییس عرضه شد.


با اخذ مجوز اتحادیه اروپا، حالا فیکاس می‌تواند محصولات خود را به طیف وسیعی از سرمایه‌گذاران در این قاره عرضه کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق کارگزار یا بانک خود در BTCA سرمایه‌گذاری کنند.


علی میزانی اسکویی، بنیان‌گذار فیکاس، در این باره می‌گوید:


دسترسی به بازار اروپا قدمی پراهمیت در ارتباط با ماموریت ما در ارتباط با عرضه اولین محصول قابل‌معامله در بورس فعال برای سرمایه‌گذاران خرد و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در اروپاست.


در این ETP بیت کوین با ارزهای دیجیتال دیگر نظیر اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین معامله می‌شود. فیکاس در آماری تازه اعلام کرده است که سرمایه‌های تحت مدیریت این شرکت هفته گذشته به بیش از ۵ میلیون دلار رسیده است.


محصول ETP شرکت FiCAS برای گسترش در اروپا چراغ سبز گرفت

در این باره بیشتر بخوانید


تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیون نفر وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده‌اند شرکت مایکرواستراتژی ۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریده است شرکت سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری Ruffer هم بیت کوین خرید مایکرواستراتژی ۶۵۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید سخنگوی سابق کاخ سفید ۲۵ میلیون دلار بیت کوین خرید

انتهای خبر

0
0