سنا
1399/11/01
12:46
"ونفت" ۳۶۸ ریال سود ساخت

شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳۶۸ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۶۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با سرمایه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، مبلغ ۶۰۶ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۶۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۷ درصدی برخوردار است .


این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال اعلام کرده است .


یادآوری می‌شود "ونفت" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۶۸ ریال و سود خالص را ۴۴۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۶۹۱ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال به ۳ هزار و ۳۴۳ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸۲۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال معادل یک هزار و ۲۱۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال محاسبه شد .


" ونفت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶۴۲ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۹۹ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال سود کسب کرد .


شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۵۳ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0