اخبار اکس نوین
1400/06/18
12:03
لایت کوین با راه اندازی پلتفرم آمنی لایت امکان ایجاد توکن NFT را فراهم می‌کند

اکس نوین: بنیاد لایت کوین اوایل هفته جاری از راه اندازی پلتفرم آمنی لایت (OmniLite) خبر داد. این پروتکل به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا توکن ها و NFT های خود را در بستر شبکه لایت کوین منتشر کنند. لایت کوین در قطار NFT توکن های ایجاد شده از طریق آمنی لایت را می توان با پسوند لایت کوین خطاب کرد و در نتیجه، تراکنش این توکن های بر روی بلاک چین این ارز دیجیتال ثبت خواهند شد و می توانند از مزایای شبکه لایت کوین بهره مند شوند. در طول این سالها، صنعت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و به قطبی…

اکس نوین : بنیاد لایت کوین اوایل هفته جاری از راه اندازی پلتفرم آمنی لایت (OmniLite) خبر داد. این پروتکل به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا توکن ها و NFT های خود را در بستر شبکه لایت کوین منتشر کنند.


توکن های ایجاد شده از طریق آمنی لایت را می توان با پسوند لایت کوین خطاب کرد و در نتیجه، تراکنش این توکن های بر روی بلاک چین این ارز دیجیتال ثبت خواهند شد و می توانند از مزایای شبکه لایت کوین بهره مند شوند.


در طول این سالها، صنعت ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و به قطبی برای فرصت ها تبدیل شده است. لایت کوین یکی از ماندگارترین آلت کوین ها در دهه گذشته محسوب می شود و نمونه بارزی از تمایل برای تغییر و نوآوری است.


با توجه به کارمزدهای پایین شبکه لایت کوین، همراه با عمر یک دهه ای آن و فعالیت صد درصدی شبکه، انتظار می رفت که NFT ها بالاخره به این شبکه وارد شوند و در نهایت این اتفاق افتاد. به لطف تلاش زیاد توسعه دهنده لایت کوین، لوشان و بنیاد این ارز دیجیتال، با پلتفرم آمنی لایت امکان ایجاد توکن NFT در شبکه لایت کوین به طور قابل توجهی آسان شده است.


با توجه به اینکه لایت کوین در آستانه جشن گرفتن دهمین سالگرد تاسیس خود است، شگفت انگیز خواهد بود که ببینیم تیم توسعه تا چه اندازه پیشرفت کرده است. آمنی لایت، لایت کوین را به یک پلتفرم تبدیل می کند. به گفته جی میلا از بنیاد لایت کوین، با این پلتفرم، هر کسی از هر نقطه ای از دنیا می تواند از امن ترین، قابل اعتمادترین و اقتصادی ترین بلاک چین استفاده نماید.


دامنه امکانات OmniLite تنها به توکن های غیرقابل‌معاوضه محدود نمی‌شود و علاوه بر ورود NFTها، ساخت استیبل کوین بر بستر شبکه لایت کوین را نیز تسهیل خواهد کرد. در حالی که شبکه های دیگری چون بیت کوین و اتریوم به شدت شلوغ هستند و کارمزدهای بالایی دارند، توسعه دهندگان ممکن است به سمت شبکه هایی با کارمزد پایین همچون لایت کوین سوق داده شوند.


منبع cryptoslate


انتهای خبر

0
0