بورس۲۴
1400/03/26
10:39
سود «هرمز» ۲۴۷درصد افزایش یافت

شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، افزایش ۲۴۷درصدی در سود هر سهم و افزایش ۲۵۵درصدی در سود عملیاتی داشته است. شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب با سرمایه ۲۵هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را به‌صورت حسابرسی‌شده منتشر کرد.

بورس۲۴ : شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، افزایش ۲۴۷درصدی در سود هر سهم و افزایش ۲۵۵درصدی در سود عملیاتی داشته است. شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب با سرمایه ۲۵هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را به‌صورت حسابرسی‌شده منتشر کرد.


شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب در دوره یادشده، مبلغ ۵۲هزار و ۲۷میلیارد و ۶۷۴میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲هزار و ۸۱ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴۷درصدی برخوردار است. همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یادشده را با افزایش ۲۷۵درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۵۷ هزار و ۵۷۷میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۵۹ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۹ میلیون ریال اعلام کرده است. یادآوری می‌شود «هرمز» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۰۰ ریال قید کرده است. همچنین شرکت فولاد هرمزگان‌جنوب در گزارش تلفیقی خود در دوره یک‌ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۲۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۷۹ ریال و سود خالص را ۵۱ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال اعلام کرده است.


منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان


انتهای خبر

0
0