آکادمی هلاکوئی
1400/03/16
13:20
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE)؛ یکشنبه ۱۶ خرداد

دوج کوین از سقف ۰.۷۳۹ دلار ی خود…

دوج کوین از سقف ۰.۷۳۹ دلار ی خود در۸ مه (۱۸ اردیبهشت) تا سطح قیمت فعلی در ۰.۳۷۴ دلار ، ۵۰ درصد اصلاح شد. علی رغم روند اصلاحی گسترده ، DOGE به دنبال سقف های خود بوده است و به نظر می رسد که این رمزارز می تواند مجددا با ۲۰ درصد صعود ، سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۰.۷۳۹ دلار را امتحان کند و برای رسیدن به این سطح ظاهرا با هیچ گونه مانعی مواجه نیست.


بسته به رویداد ها و اخبار پیش رو ، دوج کوین هم می تواند سقف های قبلی خود را امتحان کند و هم به سطوح پایین تری کاهش یابد.


اگر دوج کوین از سطح قیمت ۰.۷۳۹ دلاری با موفقیت عبور کند ، می توانیم به روند گاوی و برگشتی آن امیدوار باشیم ، اما قبل از آن ، باید با ۲۵ درصد رشد از سطح قیمت ۰.۵۶۰ دلاری بگذرد و تا ۰.۵۹۷ دلار افزایش یابد.


اگرچه بعید است ، اما در صورت حفظ مومنتوم صعودی ، رمزارز میم می تواند حتی تا رکورد قیمت تاریخی خود در ۰.۷۴۰ دلار افزایش یابد.


نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز DOGE / USDT سناریوی صعودی بر اساس یک فرض اصلی استوار است که قیمت دوج کوین بتواند در بالای سقف ۰.۷۳۹ دلاری نوسان کند ، اما ، در صورتی که نتواند از سطح مذکور عبور کند ، سرمایه گذاران باید منتظر روند نزولی باشند و در طی آن دوج کوین می تواند سطوح حمایتی اصلی خود را مجددا امتحان کند.


در چنین شرایطی ، کاهش ۱۵ درصدی به ۰.۳۸۰ دلار محتمل به نظر می رسد.


شکست این سطح حمایتی می تواند منجر به فروش یکجا و ارزان دوج کوین شود و با ۱۳ درصد افت به سطح اصلاحی ۷۰.۵٪ فیبوناچی در ۰.۳۳۱ دلار کاهش خواهد یافت.


در شرایط خرسی ، روند نزولی می تواند دوج کوین را از سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی با ۳۷ درصد کاهش به ۰.۲۸۲ دلار برساند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.




منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0