رمزارز نیوز
1400/10/23
14:10
بازی سندباکس (Sandbox) چیست؟ دانلود + آموزش کامل همراه ویدئو

مقدمه بازی سندباکس یکی از موفق‌ترین بازی‌های متاورسی است که بر بستر بلاکچین اتریوم (Ethereum) فعالیت می‌کند. کاربران در این بازی،… مطالعه مطلب ...

فهرست مطالب


معرفی امکانات بازی سندباکس و نحوه استفاده از آنها دارایی‌های درون بازی را در بازار سندباکس به فروش برسانید! خرید زمین در بازی SandBox به چه شکل خواهد بود؟ سخن پایانی

مقدمه

بازی سندباکس یکی از موفق‌ترین بازی‌های متاورسی است که بر بستر بلاکچین اتریوم (Ethereum) فعالیت می‌کند. کاربران در این بازی، قادر به خرید و فروش زمین و دیگر آیتم‌های درون بازی هستند. بازی The Sandbox از مفهوم Play to Earn پشتیبانی می‌کند؛ یعنی در این بازی قادر به کسب درآمد هستید. شما به عنوان یک کاربر می‌توانید یک زمین را در بازی بخرید، آن را گسترش دهید و به فروش برسانید!


در ویدیوی زیر تمامی مراحل ورود به بازی سندباکس به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:


معرفی امکانات بازی سندباکس و نحوه استفاده از آنها

دوره رایگان آموزش ترید ارزهای دیجیتال با دریافت و مشاهده دوره آموزش ارزهای دیجیتال، به دنیای جذاب و پرسود رمز ارزها وارد شوید.


دانلود رایگان بی‌شک بازی SandBox یکی از پروژه‌های پیشرو در زمینه دنیای آینده یا همان جهان متاورس است. در این بازی، کاربر بدون نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی، توانایی ساخت شهری زیبا و مدرن را دارد!


نکته حائز اهمیت بازی‌های متاورسی مانند سندباکس، اعطای مالکیت کامل آیتم‌های درون بازی به کاربر است. برای مثال اگر شما در این بازی، یک ساختمان ساختید، آن ساختمان واقعا متعلق به شما است و این اعطای مالکیت نیز توسط توکن غیرمثلی یا همان توکن NFT به کاربر داده می‌شود.


به کمک ابزاری به نام Game Maker که در این بازی قرارداده شده است، کاربران می‌توانند اقدام به ساخت آیتم‌های درون بازی کنند. کاربران با خلاقیت خود شروع به ساخت شهر‌هایی زیبا یا یک مجموعه خدماتی می‌کنند. همچنین طراحی و انتخاب ویژگی‌های منحصربه‌فرد شخصیت درون بازی، یکی از بخش‌های مهم است که باید در آن دقت لازم را داشته باشید.

بازی سندباکس

برای شروع بازی، شما به یک شخصیت نیاز خواهید داشت. شخصیت درون بازی، نماینده شما در بازی است و تمام ویژگی‌های ظاهری آن را خود شما انتخاب می‌کنید. اشاره به این نکته حائز اهمیت است که بعدها، شما می‌توانید همین شخصیت درون بازی‌تان را نیز در قالب NFT بفروشید.


همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ارزهای متاورس کاراکترها، آیتم‌ها و هر گونه دارایی موجود درون بازی، امکان تبدیل شدن به توکن NFT را دارند. توکن‌های NFT کاملا منحصربه‌فرد هستند و مالکیت شما بر یک ویژگی یا آیتم درون بازی را تضمین می‌کنند.


دارایی‌های درون بازی را در بازار سندباکس به فروش برسانید!

امکان خرید و فروش دارایی‌های درون بازی، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم بازی سندباکس است. تیم پروژه SandBox با راه‌اندازی یک بازار مخصوص جهت خرید و فروش آیتم‌های بازی، کسب درآمد از این بازی را بسیار راحت کرده است.


همان‌طور که اشاره شد، پروژه سندباکس بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و توکنی با نام Sand نیز دارد. از این توکن برای نقل و انتقالات درون بازی استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی، قابلیت خرید و فروش توکن آن در صرافی‌های رمزارزی است.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توکن Sand می‌توانید به مقاله ارزدیجیتال The SandBox چیست ؟ نگاهی بیندازید. سندباکس، تنها یک بازی نیست! نگاه سازندگان این بازی بسیار عمیق‌تر از این است. تیم این پروژه به دنبال ساخت جهان آینده است و این بازی می‌تواند محلی برای زندگی آینده انسان‌ها باشد! شاید درک مفهوم آن، هم‌اکنون کمی سخت باشد، ولی در آینده قطعا آن را درک خواهید کرد.

بازی سندباکس

بازی سندباکس، دست کاربران را باز گذاشته است. درست مانند دنیای واقعی که انسان‌ها اقدام به ساخت ساختمان‌ها، شهر‌ها، محل‌های ورزشی و دیگر امکانات می‌کنند، در این بازی نیز می‌توانند به همین فعالیت‌ها بپردازند. در واقع این بازی هر روز در حال پیشرفت است و شهر‌های درون این بازی هر روز بزرگ‌تر می‌شوند.


به گفته سازندگان و توسعه‌‌دهندگان بازی سندباکس، این بازی در آینده بسیار مستقل‌تر و زیبا‌تر از امروز خواهد بود، همچنین راه‌اندازی یک اقتصاد مستقل یکی دیگر از اهداف بازی است.


خرید زمین در بازی SandBox به چه شکل خواهد بود؟

زمین یا Land یک دارایی دیجیتالی است که مالکیت کامل آن، پس از خرید در اختیار شما گذاشته می‌شود. متاسفانه خرید زمین در سندباکس زمان‌بندی دارد و شما در هر زمانی قادر به خرید زمین نخواهید بود.


البته زمین‌هایی که از قبل خریداری شده‌اند را می‌توانید در هر زمانی که خواستید بخرید. ولی برای خرید آن، قطعا قیمت بالاتری پرداخت خواهید کرد! برای خرید این گونه زمین‌‌ها می‌توانید به بازار OpenSea مراجعه کنید.


برای شروع و دانلود بازی سندباکس به این لینک مراجعه کنید. در حال حاضر تعداد زمین‌هایی که هنوز به فروش نرفته و هنوز در اختیار توسعه‌دهندگان بازی است، حدود ۱۶۶۵۰۰ عدد است. این تعداد نیز به مرور زمان و در زمان‌هایی تعیین‌شده به فروش خواهند رسید.


در آینده امکان اجاره دادن زمین نیز به بازی اضافه می‌شود که می‌تواند به صورت ماهانه برای شما درآمدزایی کند. ویژگی تبدیل چندین زمین کنار هم به یک ایالت نیز، ویژگی بسیار جالبی است که طبق ادعای توسعه‌دهندگان بازی، قرار است به زودی به سندباکس اضافه شوند.

بازی The Sandbox

سندباکس تاکنون با برند‌های معتبری مانند آتاری (Atari) همکاری داشته است و همچنین توانسته سرمایه‌گذاران خوبی را به پروژه خود جذب کند. پروژه بازی سندباکس کاملا طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و طبق برنامه‌ریزی تیم پروژه، احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۲ نسخه موبایلی این بازی عرضه خواهد شد. با توجه به برنامه‌ریزی این پروژه برای سال جاری، انتظار می‌رود موفقیت‌های بیشتری در انتظار این بازی باشد.


همچنین ببینید : قیمت لحظه ای توکن های بازی game

سخن پایانی

با ظهور تکنولوژی بلاکچین، تمامی ابعاد زندگی انسان اعم از اقتصاد و سبک زندگی و حتی بازی‌ها در حال تغییر است! بازی‌هایی مانند سندباکس که در حوزه متاورس و بر پایه تکنولوژی روز فعالیت می‌کنند، شانس بیشتری برای موفقیت خواهند داشت.


بازی سندباکس قطعا می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد؛ همانطور که تاکنون نیز در کار خود موفق بوده است. با بررسی کامل این پروژه و توکن آن، می‌توان فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه یافت!


همچنین ببینید: لیست بازی های کریپتویی رایگان

انتهای خبر

0
0