بورس پرس
1401/06/29
08:47
توقف کوتاه و بلند مخابرات و ۷ شرکت، تمدید تعلیق دو سهم + روز آخر "شبندر"

نماد مخابرات و ۵ شرکت دیگر برای مدتی کوتاه و دو شرکت هم تا اوایل مهر بسته و تعلیق دو پتروشیمی هم تمدید شد و آخرین مهلت معامله سهام "شبندر" قبل از مجمع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در سومین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های تجلی توسعه معادن و فلزات به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت، مخابرات و خاک چینی ایران برای یک روز و سرمایه گذاری دانایان برای دو روز کاری بسته شد.


براساس این گزارش، دو شرکت حمل و نقل پتروشیمی و توزیع غذای دنا آفرین فدک هم تا ۴ و ۶ مهر متوقف شدند. علاوه بر این تعلیق نماد دو شرکت فجر انرژی خلیج فارس و پتروشیمی مارون حداکثر تا ۶ مهر تمدید شد.


همچنین امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام پالایشگاه بندرعباس قبل از مجمع است.


سهام دو نماد فرابورسی " بهیر و حبندر" هم امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.


در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام شرکت های پلی پروپیلن جم، آلومینیوم ایران، همراه اول، صنعتی سپاهان، حمل و نقل پتروشیمی، مهندسی صنعتی روان فن آور، ویتانا، نساجی بروجرد، ورزیران، ارویی تهران شیمی و مهندسی فیروزا را باطل کردند.


حجم مبنای سهام شرکت فرابورسی ایتالران هم به یک تغییر کرد و برای سرمایه‌گذاری دانایان نیز محدودیت حجمی دو هزار سهمی تعیین شد.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0