سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/03
08:11
#بانکداری ✍️در بازار دو رنگ چهارشنبه، گروه بانکی هم جهت با کلیت بازار متعادل شد. شاخص این صنعت با کاهش 18 درصدی اخیر نزدیک کف‌های قبلی خود در محدو...

#بانکداری



✍️در بازار دو رنگ چهارشنبه، گروه بانکی هم جهت با کلیت بازار متعادل شد. شاخص این صنعت با کاهش ۱۸ درصدی اخیر نزدیک کف‌های قبلی خود در محدوده ۶.۵ هزار واحد قرار گرفته است. با نزدیکی شاخص این گروه به محدوده حمایتی ذکر شده به نظر می‌رسد اصلاح بانکی‌ها به پایان نزدیک شده است.



🏦در این گروه #وبملت، ۴ درصد بیشتر از نماگر صنعت اصلاح کرده و به محدوده حمایتی کف قبلی خود در رقم ۳۶۰ تومان واکنش مثبتی نشان داده است. در صورت پایداری شرایط جاری این نماد از جمله نمادهای پرپتانسیل گروه خواهد بود.



🌀در #وبصادر با نزدیک شدن به کف قبلی شاهد افزایش تقاضا هستیم. ۲۰۰ تومان برای وبصادر از دوجنبه روانی و استاتیکی مهم خواهد بود. در صورتی که این قیمت بالای محدوده تثبیت شود شاهد رشد قیمت سهم تا ۲۶۰ تومان متقارن با سقف کانال نزولی هستیم. در غیر این صورت صادرات می‌تواند تا ۱۶۵ تومان نیز پایین بیاید.



🔰و در نهایت به #وپارس اشاره داشته باشیم که با شکست کف کانال صعودی خود به قیمت ۲۷۰ تومان رسید. حمایت شکسته شده مذکور برای پارسیانی‌ها بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند برای این نماد سرنوشت‌ساز باشد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0