ذره‌بین بازار
1400/07/23
21:35
♦️۴ پیش‌بینی از بازار سرمایه/ سهامداران چه راهی را در پیش بگیرند؟ بازار سهام روزهای گذشته با افت شاخص کل رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بازار با افت...

♦️۴ پیش‌بینی از بازار سرمایه/ سهامداران چه راهی را در پیش بگیرند؟



بازار سهام روزهای گذشته با افت شاخص کل رو به رو شد و بیشتر گروه‌های بازار با افت قیمت مواجه شدند.



۱️⃣هاشمی، کارشناس بازار سرمایه: در روزهای آینده احتمالا گروه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، فلزات اساسی، بانک، محصولات غذایی و قندی از روند صعودی در بازار برخوردار خواهند بود.



۲️⃣فرجی دانا، کارشناس بازار سرمایه: مهم‌ترین عاملی که در بازار مهم است انتشار گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها است و انتظار انتشار گزارش‌های قابل توجه از شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاهی، سنگ آهنی و سیمانی در بازار وجود دارد.



۳️⃣خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه: هفته آینده با انتشار گزارش‌های شش ماهه روند بازار تا حدی متعادل‌تر شود همچنین در کنار گزارش شرکت‌ها، گزارش شرکت‌های پالایشی هم منتشر می‌شوند و می‌توانند به بازار کمک کنند حالا اینکه جرا هنوز کمکی نکرده‌اند به این دلیل است که هنوز نرخ‌ها در صورت سود و زیانی مشخص نشده‌اند و شفاف‌سازی این شرکت‌ها در هفته‌های گذشته بیشتر مبهم‌سازی بود.



۴️⃣رئیسی، کارشناس بازار سرمایه:فروختن سهام در قیمت‌های منفی و با ضرر در این شرایط بازار اشتباه است صورت‌های مالی ۶ ماهه خوبی در راه خواهد بود و توصیه می‌شود حداقل تا آن زمان سهامداران در بازار “سهامداری” را مد نظر داشته باشند.☘️

انتهای خبر

0
0