بورس۲۴
1400/10/29
12:10
پس از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی منتشر شد، عملکرد فوق‌العاده آریا در ۹ ماهه با سود ۱۰،۲۴۶ میلیارد تومانی

آریا در گزارش ۹ ماهه خود ۷۴۵ تومان سود به ازای هر سهم با لحاظ سرمایه جدید و پس از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی، شناسایی کرده است.

پس از افزایش سرمایه 50 درصدی منتشر شد، عملکرد فوق‌العاده آریا در 9 ماهه با سود 10،246 میلیارد تومانی

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، سود خالص ۹ ماهه امسال آریا مبلغ ۱۰،۲۴۶ میلیارد تومان گزارش شده که رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه ۹۹ دارد.همچنین سود ناخالص و عملیاتی فصل پاییز نسبت به تابستان با رشد حدود پنج درصدی همراه بوده که نشانگر تداوم رشد سود آوری شرکت در سال جاری است.


بر اساس این گزارش شرکت در سال ۹۹ مجموعا ۱۸،۰۴۵ میلیارد تومان فروش داشته، فروش ۹ ماهه سال جاری شرکت ۱۸،۸۱۴ میلیارد تومان گزارش شده، این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۳ درصدی داشته و بیش از فروش کل سال گذشته بوده است.


در فصل پاییز شرکت فروش عالی ۷،۳۶۸ میلیارد تومان را گزارش کرده، در حالی که فروش آن در بهار و تابستان به ترتیب ۴،۷۳۰ و ۶،۷۱۶ میلیارد تومان بوده است.


بررسی ها نشان می‌دهد افزایش میزان تولید و فروش شرکت در ۹ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش قیمت‌های جهانی محصولات، سبب استمرار این نمایش فوق‌العاده آریا در ۹ ماهه اول سال جاری شده‌است.


بر اساس گزارش شرکت که در کدال منتشر شده، برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با سرمایه جدید پس از افزایش سرمایه ۵۰ درصدی و قیمت های جهانی، خوراک و دلار در محدوده های فعلی، به ترتیب به ازای هر سهم ۱۰.۰۰۳ ریال و ۹۸۰۰ ریال سود پیش بینی کرده است.


اریا
انتهای خبر

0
0