آکادمی هلاکوئی
1401/02/14
15:00
تحلیل تکنیکال ATOM؛ چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت

بر اساس گزارش CoinMarketCap، رمزارز Cosmos(ATOM) همچنان در ۲۴…

بر اساس گزارش CoinMarketCap، رمزارز Cosmos(ATOM) همچنان در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است و قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به ۱۷.۹۸ دلار رسیده است.


در همین حال، قیمت LINK در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۷۱ درصد کاهش یافته است، همراه با بقیه بازار کریپتو که در روز گذشته نیز شاهد کاهش قیمت بوده است. قیمت ATOM نیز در هفت روز گذشته ۱۴.۰۶ درصد کاهش یافته است.


حجم معاملات ATOM در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل بسیار کاهش یافته است، زیرا حجم معاملات ۲۴ ساعته با ۱۳.۷۷ درصد کاهش در حال حاضر به بیش از ۴۳۶ میلیون دلار رسیده است. عرضه توکن در گردش، حدود ۲۸۶ میلیون ATOM است.


وقتی صحبت از ارزش بازار به میان می‌آید، ATOM در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های رمزارز CoinMarketCap در رتبه ۲۷ قرار دارد. ارزش بازار ATOM در حال حاضر ۵.۱ میلیارد دلار است. با ارزش بازار بیش از ۵.۲ میلیارد دلار، دقیقا زیر FTX Token (FTT) قرار دارد. در همین حال، ATOM یک رده بالاتر از Uniswap (UNI)، با ارزش بازار بیش از ۴.۸ میلیارد دلار، قرار دارد.


image 7 - تحلیل تکنیکال ATOM؛ چهارشنبه 14 اردیبهشت

با نگاهی به نمودار روزانه اتم، RSI۱۴ حدود ۳۸.۹۸ است. این نشان می‌دهد که قیمت ATOM همچنان فضایی برای کاهش دارد، زیرا به سمت منطقه فروش بیش از حد می‌رود. علاوه بر این، ۵۰ و ۱۰۰ EMA هنوز برای نشان دادن یک چرخه نزولی طولانی مدت عبور نکرده‌اند.


هنگامی که به قیمت فعلی در نمودار هفتگی برای ATOM/USDT نگاه می کنیم، اگر وارد یک چرخه نزولی بلندمدت شویم، قیمت می تواند تا ۱۰ دلار در هر کریپتو کاهش یابد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0