آکادمی هلاکوئی
1400/07/24
21:40
بیش از ۱۶۰ پروژه در ترا در اوایل سال آینده راه اندازی می شود

آزمایشگاه های Terraform، شرکت کره جنوبی حامی پروژه…

آزمایشگاه های Terraform، شرکت کره جنوبی حامی پروژه بلاک چین ترا (LUNA) ، همچنان بر پیشرفت فعالیت توسعه دهندگان در شبکه تمرکز می کند.


در همین حال ، تاثیر واقعی ارتقاء اصلی شبکه که Columbus-۵ نامیده می شود ، هنوز آشکار نشده است ، زیرا راه اندازی پروتکل ارتباطات بین بلاکچین (IBC) و پشتیبانی Wormhole از ترا(Terra)در حال انجام است.


۱۶۰ پروژه دیگر در ترا


کلمبوس -۵ در اواخر سپتامبر(اوایل مهر) با موفقیت راه اندازی شد و به گفته توسعه دهندگان شبکه ، اکوسیستم Terra در آستانه توسعه انفجاری است.


دو کوان(Do Kwon) ، یکی از بنیانگذاران و نمایندگان مدیرعامل آزمایشگاه های Terraform ، با AsiaMarkets مصاحبه ای داشت.


در این مصاحبه ، کوان توضیح داد که چگونه این ارتقاء ، که راه های بی شماری را برای توسعه اکوسیستم ایجاد میکند، می تواند مورد استفاده از استیبل کوین Terra را افزایش دهد و در عین حال بر ارزش کوین آن بیفزاید.


استیبل کوین ترا ، UST ، در حال حاضر پنجمین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار است.


کوان خاطرنشان کرد:از آنجایی که مدل های استیبل کوین تحت نظارت مقیاس خوبی ندارند و به عنوان قطب های خطر در یک مجموعه مالی غیرمتمرکز عمل می کنند ، انتظار داریم در ماه ها و سال های آینده افزایش استقبال از استیبل کوین های غیر متمرکز افزایش یابد.



IBC و Wormhole


ادغام پروتکل ارتباطات بین بلاکچین (IBC) ، قرار است Terra را در تعداد بیشماری dapps در اکوسیستم Cosmos (ATOM) وارد کند ، در حالی که UST را قادر می سازد تا به طور یکپارچه بین زنجیره ها قرار گیرد.


IBC زنجیره های مستقل را برای برقراری ارتباط با یکدیگر تسهیل می کند و امکان انتقال توکن ها بین Cosmos و دیگر بلاک چین های سازگار با IBC را فراهم می کند.


“به طور مشابه ، Wormhole یک پل متقابل زنجیره ای به سولانا(SOL) ، اتریوم (ETH) و بایننس اسمارت چین (BSC) است ، که باعث می شود دارایی های Terra مانند UST به طور یکپارچه توسط TVL و کاربران در بزرگترین زنجیره ها منتقل شوند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0