اقتصاد آنلاین
1399/10/23
09:55
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ انجام معاملات متعادل بزرگان، بدون تشکیل صف

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم ۱۷۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن به ثبت رسید و همچنین سهام سپیدار سیستم آسیا ۲۹۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده ؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۸۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۱۷۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «چخزر» و «های وب» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا ۲۹۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وتوصا»، «گدنا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۰میلیارد تومان (۵۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۳۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) به ۱۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات چوبی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با فشار فروش ۲۵۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۶درصد از سه هزار و ۸۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۷۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۶۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید


برترین صفوف خرید و فروش 99.10.23
نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.10.23
انتهای خبر

0
0