اقتصاد آنلاین
1400/03/26
13:05
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۶خرداد) / اقبال حقیقی ها به محصولات شیمیایی در آخرین روز هفته

افراد حقیقی در بورس امروز ۲۳۵میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام فولاد بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۲۳۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۵درصد یعنی ۷۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «محصولات شیمیایی» و «سایر محصولات کانی غیرفلزی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.


سه نماد «فولاد»، «وملل» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شصدفح»، «کپشیر» و «خاهن» معطوف بود.


مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود ۵۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی حق‌تقدم صنعتی دوده فام با برتری حدود ۴۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۰نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۹۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۹۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید


تغییر مالکیت حقیقی حقوقی26.03.1400
بیشترین تغییر مالکیت صنایع26.03.1400
انتهای خبر

0
0