اقتصاد آنلاین
1399/09/12
10:14
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ عقب نشینی خریداران صف‌های خرید را سبک کرد

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۴۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسید و همچنین سهام داده گستر عصر نوین حدود ۲۵۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه مجموع صف‌های خرید حدود دو هزار و۲۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۴۹۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید « های وب »، «کگهر» و «سامان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «تلیسه» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود هزار میلیارد تومان (۴۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۷۵میلیارد تومان (۶۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۷.۱۸درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۰۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۸درصد از چهار هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع حدود سه هزار و ۶۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۷هزار و ۶۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید


صفهای خرید و فروش بورس 99.09.12
نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.09.12

انتهای خبر

0
0